مرکز خرید پلیکان استانبول

مرکز خرید پلیکان استانبول Pelican Mall یکی از مراکز خرید استانبول در بخش اروپایی شهر استانبول است. که با ارائه خدمات خوب و جا دادن شعب برندهای معتبر در خود سبب جذب گردشگران خارجی و مردم بومی در شهر استانبول شده است

مرکز خرید پلیکان در شهر استانبول به عنوان یکی از بهترین بازارهای تجاری این شهر محسوب می شود که در نزدیکی دانشگاه استانبول واقع شده است.

مرکز خرید پلیکان استانبول یک سازه فولادی است که در ۴ طبقه ساخته‌شده است. معمار این سازه زیبا Tabanlıoğlu است، که طراحی و معماری بسیاری از بناهای شیک و مدرن را بر عهده داشته است. این مرکز خرید دارای محوطه باز مرکزی است که در وسط آن‌یک استخر تزئینی زیبا طراحی‌شده است.

مرکز خرید پلیکان با داشتن ۱۰۰ دهنه مغازه و جای دادن اغلب نمایندگی‌های برندهای معتبر توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبان را پیدا نموده است.

مرکز خرید پلیکان دارای مراکز بازی و سرگرمی‌های کامپیوتری است، زمین‌بازی بولینگ، کوه یخی و CinemaPinkاز سرگرمی‌های مفرح این مکان می‌باشند. در مرکز خرید پلیکان با فروشگاه بزرگ Carrefour با ۴۰۰۰ مترمربع مساحت از جذابیت‌های این مرکز خرید است.

استفاده از عناصر طبیعی مانند نور خورشید، گیاهان تزئینی، آب در طراحی داخلی این بنا سبب ایجاد حس همبستگی و قرابت با محیط را گردیده است. مرکز خرید پلیکان یک مرکز خرید معتبر است که تقریباً خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید پلیکان استانبول

مرکز خرید پلیکان استانبول در محله یونیورسیتی در مجاورت بلوار Kuzey Yanyolu واقع شده است. در تور استانبول شما می‌توانید با استفاده از خطوط اتوبوس شهری از هر مکانی که در شهر استانبول هستید به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید. در مقابل مرکز خرید ایستگاه اتوبوس Cihangir – Üniv.Mah واقع شده است.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید پلیکان استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =