پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

بین مرکز خرید کانیون و متروسیتی استانبول، پاساژ بزرگ و معروف اوزدلیک قرار دارد. ویژگیهای خاص این مرکز خرید شما را شگفت زده خواهد کرد. مرکز خرید اوزدلیک استانبول از بزرگ ترین پاساژهای این شهر بوده و چندین طبقه فروشگاه و پارکینگ دارد.

سینما و شهر بازی از دیگر امکانات مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبولمی باشد که شهر بازی این مجموعه توسط افراد خبره و دارای تحصیلات مرتبط با کودکان اداره می شود.

این مرکز ‏خرید یکی از بهترین نقاط استانبول برای خرید حوله و پارچه به شمار می آید، چرا که محصولات شهر بورسا را در خود جای داده است.

اوزدلیک پارک، حدود 170 فروشگاه دارد که انواع برندهای معروف داخلی و خارجی در آنها به چشم می خورد. این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید بدلیجات، ساعت و کفش می باشد.

مرکز خرید اوزدلیک پارک از نظر قیمت محل مناسبی برای خرید می باشد.

همچنین این مرکز خرید دارای یک فود کورت با انواع برند های فست فود می باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

اگر قبلا از مراکز خرید کانیون و مترو ستی استانبول دیدن کرده باشید، پس راه رسیدن به مرکز خرید اوزدیلک را خواهید دانست. این مرکز خرید درست بین این دو فروشگاه قرار دارد. و اما برای رسیدن به آن از سمت میدان تکسیم با استفاده از خط متروی ام 2 امکان پذیر است. بعد از سوار شدن در این ایستگاه باید در ایستگاه لونت پیاده شده و بعد از خروج از مترو مرکز خرید اوزدیلک استانبول را خواهید دید. اوزدیلک هر روز هفته از ده صبح تا یازده شب پذیرای شما خواهید بود.

نقشه و وقعیت جغرافیایی مرکز خرید اوزدلیک پارک استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 15 =