مرکز خرید آک مرکز استانبول

مرکز خرید آک مرکز استانبول

مرکز خرید آک مرکز (Akmerkez) یکی از بزرگترین و مشهورترین مراکز خرید استانبول است که در میدان اتیلر Etiler در محله بشیکتاش Besiktas در قسمت اروپایی شهر قرار دارد.

مرکز خرید آک مرکز استانبول بعد از مرکز خرید گالریا آتاکوی و مرکز خرید کاپیتول، سومین مرکز خرید بزرگ استانبول است که طی برنامه پیشرفت و توسعه ترکیه در ۱۸ دسامبر سال ۱۹۹۳ در زمینی به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع تأسیس شد و تا امروزه یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مراکز خرید استانبول است که روزانه ده‌ها هزار نفر از گردشگران تور استانبول و شهروندان این شهر از آن بازدید می‌کنند.

مرکز خرید آک مرکز استانبول که در سال 1993 افتتاح شد، در سال 1996 برنده بهترین طراحی و معماری شده است، 246 فروشگاه در این مجتمع وجود دارد که شامل فروشگاههایی برای پوشاک بانوان، آقایان و کودکان، منسوجات، محصولات الکترونیکی، محصولات ارتوپدی، لوازم التحریر، ورزشی، کیف وکفش، عینک و سایر مشاغل همانند آرایشگاه‌های مختلف، بانک ها، صرافی ها، خیاطی، فروشگاه بزرگ حیوانات خانگی و در نهایت سوپرمارکت است.

25 میلیون دلار برای بازسازی مجدد طبقه اول این مجموعه اختصاص داده شد و باعث شد که طراحی داخلی این طبقه بسیار زیبا و وصف ناشدنی شود؛ نحوه روشنایی، دیزاین ، وجود برندهای لوکس، چیدمان رستوران های مختلف براساس سلیقه افراد و غیره از عوامل زیبایی این طبقه محسوب می شود. در کنار هم قرار گرفتن این عوامل و ارائه خدمات بسیار خاص به مشتریان قبل و بعد از خرید، باعث ایجاد حس لوکس بودن، تجمل و رفاه شده است.

پاساژ آک مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب خدمات خود را به افراد ارائه می دهد و تقریبا در ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از این مرکز بازدید می‌کنند. پس بهتر است این مورد را از دست ندهید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید آک مرکز استانبول

در هر کجای شهر که هستید باید خود را به خط متروی M2 برسانید و در ایستگاه لونت Levent پیاده شوید. پس از آن می توانید با 20 دقیقه پیاده روی به آک مرکز برسید. همچنین میتوانید از ایستگاه مترو تا آکمرکز را با تاکسی بروید. برای سوار شدن به مترو می توانید از ایستگاه متروی میدان تکسیم استفاده کنید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آک مرکز استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =