پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید آرماگان استانبول

مرکز خرید آرماگان استانبول

مرکز خرید آرماگان که مرکز خریدی است در خیابان نور عثمانیه واقع در محله ی ملا فناری جز مرکز خرید های کلاس قیمت متوسط در استانبول میباشد. این مرکز خرید میتواند بهترین انتخاب برای خرید سوغاتی هنگام سفر به استانبول می باشد. اما اجناسی که میتوانید با رفتن به مرکز خرید آرماگان تهیه کنید می توانند شامل پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات، و یاشند و همچنین یکی از بهترین مرکز خرید هایی که اجناس ترک اصل در آن جا به فروش میرسد.

بازدید از مرکز خرید آرماگان 

هنگامی که شما وارد خیابان نور عثمانی می شوید تا از مرکز خرید آرماگان بازدید کنید شاهد برند های معروف ساعت و جواهر فروشی معروف در داخل این خیابان میشود یکی از این برند هایی که میتوان نام برد برند معروف رولکس می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که این محله محله ای است که مرکز خرید زیور آلات و جواهر و ساعت و طلا می باشد پس برای خرید هرگونه از این اجناس میتوانید به این محله رفته و از آن جا بازدید کنید.

هنگامی که شما وارد مرکز خرید آرماگان می شوید اولین فروشگاه هایی که نظر شما را جلب می کند جواهر فروشی های موجد در این مرکز خرید است. در قسمتی از این مرکز خرید دیواری وجود دارد که روی این دیوار پر از گیاهان زیبایی است که در نزدیکی آن کافه ای وجود دارد که می توان از آن جا چای یا قهوه گرفت و در کنار این دیوار زیبا بنوشید و لذت یبرید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که مرکز خرید آرماگان دارد برگذاری نمایشگاه های هنری در داخل این مرکز خرید است که علاوه بر خرید از این مرکز خرید می توان به بازدید از این نماشگاه رفته و لذت ببرید.

همچنین رستوران ها و کافه های دیگری در طبقات مختلف این مرکز خرید قرار دارند که از این مکان ها نیز می توانید بازدید داشته باشید.

مرکز خرید آرماگان همه روزه به جز یک شنبه ها از ساعت ۹ صیح تا ۷ بعر از ظهر برای بازدید و خرید باز می باشد و می توان به آن جا رفت و از خرید کردن با قیمتی مناسی لذت ببرید.

نحوه دسترسی به مرکز خرید آرماگان 
از آن جا که مرکز خرید آرماگان در خیابان نور عثمانیه در محله ی ملا فناری قرار دارد دسترسی به این مرکز خرید با مترو و اوتوبوس سخت می باشد زیرا که این محله مرکز فروش طلا و جواهر است اما شما می توانید در ایستگاه اوتوبوس یا مترو نزدیک به مسجد پیاده شوید و از آن جا تا مرکز خرید آرماگان در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی است. هنگام بازگشت از این مرکز خرید مسولین این مرکز برای شما تاکسی گرفته تا شمارا به محل اقامت مورد نظرتان برسانند.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آرماگان

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + سه =