پارک های آبی استانبول

پارک های آبی استانبول

استانبول علاوه بر جاذبه های تاریخی، مراکز خرید و سواحل بسیار زیبای دریای مرمر دارای تفریحات آبی و پارک های آبی میباشد در اینجا شما را با آنها آشنا میکنیم.

تفریحات آبی عضوی جدانشدنی از شهرهای ساحلی میباشد چراکه این شهرها معمولاً دارای پارک های آبی مدرن و هیجان انگیزی هستند که می‌تواند خاطرات خوشی را برایتان به یادگار بگذارد همانطور که مشاهده خواهید کرد استانبول هم از این گزینه مستثنی نمیباشد. حس آب تنی در گرمای تابستان استانبول خاطره‌ای خواهد شد که همواره در ذهنتان باقی خواهد ماند.

پارک آبی دلفین استانبول Aqua Club Dolphin

کلاب دلفین، بزرگترین پارک آبی در شهر استانبول است که از سال ۲۰۰۱ افتتاح شده است. این پارک آبی مجموعه وسیعی از انواع سرسره ها، بازی های آبی و استخرهاست که از آن جمله می توان به سرسره شاه کبرا، سرسره های جدید کودکان، موشک (سقوط آزاد)، سرسره های آنوکاندای آبی و مشکی، سونامی و … اشاره کرد.

همچنین در این مجموعه، انواعی از استخرها با عنوان های: استخر جدید کودکان، استخر خانواده، لنگرگاه، استخر کودک، استخر موج و استخر بزرگ به چشم می خورند.

از دیگر امکانات و بخش های تفریحی پارک آبی کلاب دلفین استانبول استخر واترپولو، والیبال ساحلی و زمین تنیس هستند. یکی از جذاب ترین بخش های این پارک آبی اجرای نمایشی دلفین ها، شیرهای دریایی و امکان شنا کردن با دلفین هاست.

خوب است بدانید که برای دسترسی به مجموعه کلاب دلفین می توانید از سرویس های رایگان خود پارک آبی استفاده کنید. این سرویس ها ایستگاه های مختلفی در مناطق گردشگر پذیر شهر استانبول مانند تکسیم و فاتیح و … دارند و برای استفاده از آن ها کافیست در ساعت مشخص شده در ایستگاه مورد نظر حاضر شوید.

پارک آبی آکوا مارین Aqua Marine

آکوا مارین دیگر پارک آبی وسیع استانبول است که در منطقه بویوک‌چکمجه شهر قرار دارد. از جمله تفریحات و سرسره های آبی و هیجان انگیز آکوا مارین می توان به چاله سیاه، کامیکازه و سرسره بلند آن اشاره کرد.

امکانات قابل توجه آکوا مارین شامل استخر المپیک و استخر موج است که برای ساعاتی استراحت در آب مناسبند. بازی های دریایی، رفتینگ، استخر کودکان، انیمیشن و … نیز از جمله چیزهایی هستند که می توانند شما را سرگرم کنند.

گنجایش پارک آبی آکوا مارین استانبول برابر با ۳۰۰۰ نفر و از آنجا که این پارک آبی مجموعه ای روباز است، بسته به آب و هوا، در طی سال زمان فعالیت متفاوتی دارد که اغلب شامل اردیبهشت تا شهریور می شود.

برای دسترسی به این پارک آبی نیز می توانید از سرویس های رایگان آکوامارین استفاده کنید. کافیست در ساعت مشخص شده، در نزدیک ترین ایستگاه ممکن حاضر شوید.

بازی های آبی ویالند
شاید نام ویالند به گوش تان خورده باشد؛ ویالند شهربازی بزرگ و جذابی در استانبول است که طرفداران بسیاری دارد. این مجموعه تفریحی همان طور که نامش نشان می دهد، شهربازی است اما در خود چند بازی آبی نیز جای داده است.

باید توجه داشته باشید که در این مجموعه امکانات پارک آبی را نخواهید دید و دو سرسره آبی و یک بازی کوچک به نام جت اسکی، از جمله چیزهایی است که باعث می شود بسیاری از ایرانی ها ویالند را با پارک آبی اشتباه بگیرند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

پارک ساحلی ببک استانبول

پارک ساحلی ببک استانبول | پارک تورکان سابانجی پارک ببک (Bebek Park) یکی از جذاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + یازده =