پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول

مرکز خرید آتیروس استانبول (Atirus Shopping Center Istanbul) یکی دیگر از مراکز خرید استانبول به شمار می رود که در منطقه بیوک چکمجه در سال 2005 افتتاح و هزینه ساخت این مرکز خرید حدود 40 میلیون دلار براورد شد .

بویوک چکمجه منطقه ای قدیمی است که در زمان های قدیم به نام آتیروس خوانده می شد و در غرب قسمت اروپایی استانبول قرار دارد . مرکز خرید آتیروس ، ضد زلزله می باشد و در اتوبان پر تردد D.100 (اتوبانی که شرق و غرب استانبول را به هم متصل می کند) ساخته شده است . فاصله بیوک چکمجه تا فرودگاه آتاتورک در صورت عدم ترافیک 35 دقیقه می باشد . در ضمن مرکز خرید مارمارا پارک و مرکز خرید توریوم در نزدیکی آتیروس قرار دارند .

مرکز خرید آتیروس استانبول بیش از 80 فروشگاه متنوع ، 4 سالن سینما ، یک هایپر مارکت و یک طبقه فودکورت دارد . مرکز خرید آتیروس دارای 63 دفتر اداری و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 700 خودرو می باشد . در حدود 1000 نفر نیز بعنوان بخش خدمات در این مرکز مشغول به کار هستند . 84 واحد این مرکز متعلق به شرکت Kapıcıoğlu و 66 واحد آن متعلق به شهرداری بویوک چکمجه می باشد . بازدید از این مرکز خرید را در برنامه تور استانبول خود قرار دهید و از فروشگاه های برندهای ترک و سایر برندها دیدن کنید .

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آتیروس استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نه =