پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول در منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است .  منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است .

مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدید کنندگان تور استانبول بسیار جذاب می باشد .

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی میباشد .

نحوه دسترسی به مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

اگر در مناطق آتاکوی و یا باکیرکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید . برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول استفاده نمایید

در این مرکز خرید، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده قرار دارد .

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =