پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مراکز خرید پوشاک ارزان در استانبول

مراکز خرید پوشاک ارزان در استانبول

خرید کردن قسمتی از هر سفر است. خریدی خوب است که در آن جنس و کالایی که تهیه می کنید هم از کیفیت خوبی برخوردار باشد و هم مد روز باشد. علاوه بر این ها باید از مد روز پیروی کند و مطابق با سلیقه شما باشد. نرخ های کلی اجناسی که در اکثر مغازه هایی که در استانبول مشغول به فعالیت هستند مطابق با اتیکت رویشان می باشد به جز مواقعی که حراج کلی و در زمان های خاص به ویژه اعیاد با تخفیف ارائه می شود. اما شما می توانید با کمی وقت گذاشتن مراکزی را در استانبول بیابید که کالاها به صورت بسیار ارزان ارائه می شوند.

اکثر افرادی که استانبول را به عنوان مقصد سفر خود تعیین می کنند به دنبال این هستند که با بهترین مغازه های این شهر آشنا شوند.

ممکن است ابتدا که وارد بازار های این شهر می شوید، از سبک این بازار ها و شلوغی آن ها خوشتان نیاید. ویترین های مغازه های آن بازار ها لوکس نیست و لباس ها در هم به نظر می رسد. اما در داخل این اجناس می توانید لباس هایی با مارک های مانگو ، زارا و مارک های معروف دیگر را با نرخ بسیار بسیار ارزان پیدا کنید. اسامی تعدادی از این مراکز خرید استانبول به شرح ذیل می باشد.

مرکز خرید بی اوغلو ایش در منطقه تکسیم

اگر هنگامی که به ترکیه مسافرت کردید به استانبول رفتید و در هتلی مستقر شدید که نزدیک به منطقه تکسیم و یا این که در خود این منطقه می بود حتما از مرکز خرید بی اوغلو ایش بازدید کنید. این مرکز در خیابان استقلال و در وسط این خیابان قرار دارد. مارک های معروف توزیع لباس با قیمت های بسیار پایینی در این مرکز وجود دارد که شما را شگفت زده می کند.

مرکز خرید بی اوغلو ایش

مرکز خرید ترکوز پاساژ در منطقه تکسیم استانبول

ترکوز پاساژ یکی دیگر از مراکزی است که در خیابان استقلال واقع شده و مارک های معتبر ارزانی در آن یافت می شود. تیشرت، شلوار و پیراهن از جمله اجناسی است که در این بازار یافت می شود و تنها به قیمت های ۳٫۵ لیره تا ۲۰ لیره عرضه می شود.

مرکز خرید ترکوز پاساژ

پاساژ سینان در منطقه بشیکتاش استانبول

هنگامی که به چهار راه بشیکتاش استانبول مراجعت کردید با تعداد زیادی مغازه روبرو می شوید که ارزان ترین و معروف ترین آن ها پاساژ سینان است. تاپشا و براشکا از جمله مارک هایی هستند که با قیمت ارزان و مناسب در این مکان می توانید تهیه کنید. لباس های شب مناسبی نیز در این پاساژ یافت می شود.

پاساژ سینان

سه شنبه بازار در منطقه کادیکوی استانبول

سه شنبه بازار های مختلفی در روز های سه شنبه شهر استانبول برگزار می شود که یکی از معروف ترین بازار هایی که این زمینه وجود دارد را می توان سه شنبه بازار منطقه کادیکوی نام برد. در منطقه کادیکوی استانبول مراکز خرید زیاد است اما می توانید در سه شنبه بازار این منطقه بهترین و به روز ترین لباس ها را با نرخ مناسب تهیه کنید .

سه شنبه بازار کادیکوی

اوپرا اونور پاساژ در منطقه کادیکوی استانبول

یکی از قدیمی ترین بازار هایی که در شهر استانبول یافت می شود اوپرا اونور پاساژ می باشد که در منطقه کادیکوی استانبول است. نرخ مناسب اجناسی که در این بازار وجود دارند و همچنین از قیمت مناسبی برخوردارند باعث شده است که این بازار در لیست ما وجود داشته باشد. یکی از مراکزی که اجناس آن به حدی ارزان است که شما دست پر از این بازار بیرون خواهید آمد همین بازار می باشد.

پاساژ اوپرا اونور

در ادامه تعدادی از بازار هایی که برای این خرید ها مناسب هستند را به شما معرفی می کنیم. برای خرید پوشاک در استانبول بهترین نقطه خیابان استقلال، خیابان جمهوریت و خیابان روملی است. آخرین دست آورد های صنعت پوشاک و کیف و کفش در این خیابان ها به چشم می خورد.

مرکز خرید آتاکوی گالریا در منطقه آتاکوی، مرکز خرید آک مرکز و مرکز خرید کروسل در منطقه باکرکوی را نیز نباید از قلم برای خرید استانبول بیاندازید.

خرید از این بازار ها باید با دقت انجام شود تا مبادا در هنگام خرید اجناس نامرغوب به شما فروخته شود. همچنین به علت این که این بازار ها بسیار پر رفت و آمد هستند مراقب اجناس ارزشمند خود باشید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =