فعالیت های جذاب هواوی در استانبول

فعالیت های جذاب هواوی در استانبول

شرکت چینی هواوی در استانبول فعالیت های خود را در سال 2002 با تاسیس دفاتری در آنکارا و استانبول کار خود را آغاز کرد. هواوی در ترکیه به طور کلی حدود 1500 نفر را استخدام کرده که بیش از 85 درصد آن افراد ترکیه ای هستند. هواوی در ترکیه روی سه پروژه سرمایه گذاری کرده است : یک مرکز R&D ، یک مرکز آموزشی و یک مرکز حل مشکلات مشتریان. هواوی پانزدهمین سالگرد حضور خود در ترکیه در سال 2017 جشن گرفت و این شرکت به خوبی توانسته کاربران را به خود جلب کند.

هواوی در استانبول در سال 2009 اولین مرکز R&D را تاسیس کرد و توانست این مرکز را به بزرگترین مرکز R&D هواوی تبدیل کند. شرکت هواوی در راستای فعالیت های خود در ترکیه ، حدود 14 درصد از کل درآمد سالیانه خود را به این مرکز اختصاص داده است و تاکنون حدود 120 میلیون را به این مرکز اختصاص داده است. حالا به نظر می رسد که این مرکز توانسته به سود دهی برسد و 20 میلیون درآمد زایی داشته باشد.

هواوی در ترکیه فعالیت خود را روز به روز گسترش داده است و در راستای افزایش سطح دانش و خلاقیت کاربران و توسعه دهنده های ، اقدام به تاسیس مرکز آموزشی کرده است. در این مرکز آموزشی برنامه های آموزشی به زبان های ترکی ، انگلیسی و روسی در 11 کشور ارائه می شود. این سرویس به تمام منطقه آسیا این پیشنهاد را ارائه می کند که می توانند از این بستر استفاده کنند.

فعالیت های هواوی در استانبول : مرکز حل مشکل مشتریان و خدمات پس از فروش
از دیگر فعالیت های هواوی در استانبول می توانیم به مرکز حل مشکل مشتریان و خدمات پس از فروش در شهر استانبول اشاره کنیم. شرکت هواوی برای این مرکز حدود یک میلیون دلار هزینه کرده است که می تواند مبلغ جالب توجه باشد ولی هدف اصلی هواوی از این مراکز ارتباط بیشتر با کاربران و مشتریان خود تعیین کرده است.فعالیت های هواوی در استانبول : مرکز حل مشکل مشتریان و خدمات پس از فروش

شرکت هواوی به واسطه همکاری موفق و مناسب خود با اپراتورهای ترکیه این مانند Turk Telekom ، Turkcell و Vodafone Turkey در زمینه ارائه اینترنت های 3G و 4G و 4.5G توانسته عملکردی بی نظیر را در ترکیه ثبت کند و می توانیم بگوییم که همکاری اخیر این شرکت با هواوی در زمینه بستر اینترنت 5G احتمالا موفقیت آمیز و بی نظیر خواهد بود.

هواوی در سال 2011 فعالیت خود را در زمینه ارائه محصولات اعم از گوشی ، تبلت و سرویس های اپراتوری آغاز کرد و همین موضوع نقطه عطفی در فعالیت های هواوی در استانبول بود. سیستم تولید محصولات با کیفیت هواوی در ترکیه تا به امروز دقیق و با کیفیت پیشرفته است. شرکت هواوی در استانبول با فعالیت تبلیغاتی خود تلاش کرده تا کاربران ترکیه ای را به استفاده از محصولات هواوی در استانبول ترغیب کند. آینده هواوی در استانبول روشن بوده و تلاش می کند تا بهتر از قبل در این کشور فعالیت داشته باشد.

شرکت هواوی با خط تولید خود را در سال 2011 در ترکیه شروع کرد و قرار همکاری با شرکت های مختلف ترکیه ایی مانند پنتا ، آرترونیک ، ناسا ، پرولینک ، آرنا و بیلگی الکترونیک قرارداد همکاری امضا کند. قطعا شرکت هواوی در استانبول فعالیت بیشتری خواهد داشت و با گسترش آن سعی می کند تا نگاه تمام کاربران را در این کشور به خود جلب کند. در هر حال چند سالی می شود که هواوی در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه فعالیت دارد و این فعالیت طی ماه های آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد. در مورد محصولات هواوی در استانبول هم این موضوع را ذکر کنیم که هواوی بیشتر محصولات خود را در این کشور موجود کرده است و فروش خوبی تاکنون هواوی در استانبول داشته اند.

می توانیم به طور کلی بگوییم که فعالیت های هواوی در استانبول جلوه ای تازه به خود گرفته است و هواوی طی ماه های آینده بیشتر از قبل محصولات خود را در این کشور موجود خواهد کرد.

منبع:کالا سودا

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =