راهنمای خرید لوازم آرایشی در استانبول

راهنمای خرید لوازم آرایشی در استانبول

در سفر به استانبول از کجا می‌توانیم لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنیم؟ در این مطلب فروشگاه‌هایی در استانبول به شما معرفی می‌کنیم که اکثر برندهای لوازم آرایشی را عرضه می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید با رفتن به این فروشگاه‌ها همه این برندها را یک جا ببینید.

فروشگاه گراتیس:
این فروشگاه برای خرید عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی بین مردم استانبول بسیار معروف است. اگر نزدیک سال نوی میلادی به آنجا سر بزنید تخفیف‌های خیلی خوبی در انتظار شماست. مردم استانبول هم در این زمان به این فروشگاه می‌آیند و اگر آنجا باشید خواهید دید که در زمانی بسیار کوتاه، قفسه‌ها خالی می‌شوند. در فروشگاه گراتیس برندهایی چون نیوآ، اورآل و گاش را می‌توانید بیابید.

فروشگاه گراتیس در استانبول بسیار پرطرفدار است.

استانبول مال:
استانبول مال یکی از مراکز خرید بسیار شیک و شناخته شده در استانبول است. بیش از 10 مغازه مربوط به عطر و لوازم آرایشی در استانبول مال فعالیت دارند. از جمله این برندها می‌توان به فلورمار، دِ بادی شاپ و و اینگلات در طبقه اول و واتسونز در طبقه دوم اشاره کرد. علاوه بر خرید لوازم آرایشی از بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپا در این مال حتما دیدن کنید.

برندهای معروفی در استانبول مال شعبه دارند.

سالانه اواخر بهار تا اوایل تابستان، جشنواره تخفیف‌های استانبول مال برگزار می‌شود. در این مدت که حدودا 15 روز تا یک ماه طول می‌کشد، برندهای معروف و خوش نام استانبول مال، حراج‌های قابل توجهی دارند. بسیاری از گردشگران در این زمان به استانبول مال می آیند تا با دستی پر از محصولات با کیفیت و درجه یک به خانه برگردند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوازم آرایشی واتسون:
واتسون فروشگاه زنجیره‎ای دیگری است که در زمینه لوازم آرایش فعالیت می‌کند. از نظر محصولاتی که برای فروش دارد و همینطور قیمت‌های آنها بسیار به فروشگاه گراتیس نزدیک است. بنابراین اگر محصولی در گراتیس تمام شده بود می‌توانید به واتسون برای خرید مراجعه کنید. به دلیل رقابت شدید بین این دو فروشگاه، محصولات با پایین‌ترین قیمت در آنها به فروش می‌رسد.  .

رقابت شدید بین فروشگاه گراتیس و واتسون وجود دارد.

فروشگاه روسمن:
این فروشگاه هم دقیقا محصولات و برندهایی که عرضه می‌کند مانند دو فروشگاه گراتیس و واتسون است. از نظر تفاوت قیمت هم خیالتان راحت باشد؛ به دلیل رقابت شدید بین فروشگاه‌ها معمولا محصولات در همه آنها با قیمت‌های مشابه به فروش می‌رسد مگر با یک یا دو لیر تفاوت.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − یک =