چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تور گلف در استانبول

اگر قصد سفر به استانبول را دارید حتما از قبل تور های تفریحی آن را بررسی کنید. یکی از تورهای مهیج تور 3روزه گلف است که تنها باشگاه های گلف شهر استانبول یعنی کلاس سیس گلف و باشگاه کشور محل 

اسکان شما را تامین میکند.

تور گلف در استانبول

این ورزش میتواند به صورت گروهی و یا فردی در فضای باز برگزار شود که به وسیله ی چوب های مخصوص باید توپ کوک را به سمت سوراخی که در زمین تعبیه شده پرتاب کرد.

این بازی در حقیقت پرتاب توپ به داخل سوراخ است که با یک یا چند ضربه میتوان این کار را انجام داد و قوانین خاص خود را دارد.

با شرکت در کلاس سیس گلف باشگاه کشور تجربه ی لذت بخشی از زندگی در میان درختان بلوط و به دور از هیاهوی شهری را خواهید داشت.

فضای این باشگاه ها بسیار سرسبز و آرامش بخش میباشد و از تفرجگاه های استانبول به شمار میرود که مسافران زیادی را به خود جلب میکند.

این باشگاه همه روزه در کل سال باز است و شامل 105 اتاق – 6سوییت – 2سوییت بزرگ- 1استخر سرپوشیده – 2 استخر روباز – فضای مخصوص سوارکاری- آبگرم و دارای یک فضای مختص رانندگی حدود 225 متر میباشد.

تمام اتاق ها پر شده از بوی درختان بلوط است و پنجره ی هر اتاق میتوانید مشاهده گر زمین های گلف و فضای دلچسب آن محوطه باشید که موجب اقامت خاطره انگیزی خواهد شد.

خدمات این تور شامل: ترانسفر از فرودگاه آتاتورک به هتل گلف و اقامت در آن و همچنین صرف صبحانه

همچنین تورهای 4- 5- 6 و 7 روزه نیز هستند که انتخاب آنها به اختیار شماست.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =