پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه در سال 2019

تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه در سال 2019

مطابق با قوانین جدید در سال 2019 ، تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه به اجرا خواهد درآمد و خریداران با سندهای جدیدی که پیگیری آنها بسیار راحت است، سر و کار خواهند داشت. با اجرا شدن این طرح امکان بروزسندهای جعلی و کلاهبرداری به صفر میرسد. طراحی جدید اسناد به صورتی است که با تکنولوژی جدید طراحی شده اند و از سیستم کد پیگیری برخوردارند .

از دیگر تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه میتوان به حذف اطلاعات غیر ملزوم مانند کوچه و پارسل که همیشه در سند ها یادداشت میشد , اشاره کرد. البته این به معنای حذف کامل این مشخصات نمیباشد شما میتوانید با اسکن کد مربوط به هر ملک موقعیت محلی دقیق آن را بیابید . در عوض حذف اطلاعات ذکر شده اطلاعات مهمتر و مورد نیاز خریدار ملک مانند : مساحت کل ملک – مساحت مفید و حق السهم مشخص واحدهای آپارتمانی که قبلا در سند یادداشت نمیشد درج خواهد شد.

بعد از اجرا شدن تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه از سال 2019هر ملک برای خودش یک کد شناسه مخصوص دارد که این کد که همانند کد ملی برای هر ملک به صورت مجزا است و تمام مشخصات ملک مورد نظر در ترکیه را به خریدار نشان میدهد . با اسکن این کد جزئیات ملک از گذشته و حتی مشکلات دیگری نظیر بدهکاری شهرداری و …. آدرس دقیق ملک (استان- شهر – کوچه ) روی نقشه نمایان خواهد شد.

با اجرا شدن این تغییرات ویژه سند املاک در ترکیه دیگر دلیلی برای نگرانی خریداران و سرمایه گذاران وجود نخواهد داشت و با خیال راحت میتوانند قبل از گونه خریدی اطلاعات کلی ملک مورد نظر را بررسی کنند .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =