بهترین کافه های استانبول برای خوردن صبحانه

بهترین کافه های استانبول برای خوردن صبحانه

برای بعضی ها بهترین وعده ی غذایی در طی روز ، صبحانه میباشد، لذت صبحانه نه صبح اول وقت که طرفهای ظهر است، به همین دلیل بهترین مکانهایی که میتونید ساعتها وقت صرف خوردن صبحانه بکنید در این مطلب برای شما عزیزان قرار داده ایم.

Swissotel The Bosphorus Istanbul – Beşiktaş

در صبحانه ی این مکان امضاء دو شف بزرگ به چشم میخورد، علی رونای که یکی از شف های محبوب نسل جدید هست و همچنین شف برونو که لذت های پرو را با تغییرات مخصوص خود به شهرت رسانده.

از انواع غذاهای دریایی، سوشی با طعم فوق العاده ، بوفه ی مخصوص آبزیان، گوشت حیوانات اهلی که در آتش  با درجه ی بالا کباب شده، این صبحانه که طعم های چهارگوشه ی جهان را یکجا جمع کرده ، برای میهمانان خود لحظات خوشی را رقم میزند.

Lokma – Sarıyer

یکی از جذابیت های این رستوران ، اینه که شما صبحانه تون رو در کنار منظره ی بوغاز تجربه خواهید کرد. پنیرهای سفید و گوجه فرنگی های مصرفی در این رستوران از چاناک کاله آورده میشود. سیمیت ها ، پوآچاها ، نان ها ، بورک ها ، شیرینی ها و همه ی تنوع هایی که میتوانید در یک شیرینی فروشی ببینید ، در آشپزخانه ی این رستوران بصورت تازه آماده و برای مسافران سرو میشود.

Raffles – Beşiktaş

در صبحانه ی رافلس ، انواع پنیرهای موجود دنیا و ترک در اغذیه فروشی ها ، لبنیات مخصوص آنتاکیا ، مزه هایی مثل موهامارا ، روغن زیتون های مخصوص منطقه ی اژه ، و انواع مختلف صبحانه ها پذیرای مهمانان میباشد.

غذاهای باربکیو ، پیده و پیتزا در تنور سنگی ، و در کنار آنها ماکارونی هایی به سبک خانگی ، نانهایی با مایه ی خمیر ترش، تورت ها ، کیک ها و مخلفات دیگر این صبحانه ها را رنگی تر میکند.

Emirgan Sütiş – Arnavutköy

این کافه رستوران با دسرها و شیرینی های شیری خود معروف است. با منوی صبحانه ی بسیار غنی خود ، خستگی طول هفته را از شما میگیرد.

این رستوران که درمکانهای مختلفی شعبه دارد، برای یک صبحانه ی لذیذ انتخابهای متعددی در اختیار شما قرار میدهد ، از جمله : پنیرهای مختلف ، انواع نان ها و بورک ها ، سالادهای سرد، املت و …

Divan Kalamış Brasserie – Kadıköy

این رستوران فقط روزهای یکشنبه صبحانه سرو میکند، برای کسانی که میخواهند از شلوغی شهر فرار کرده و به بندر خلوت و زیبایی پناه ببرند،  این مکان بهترین انتخاب است، شما میتوانید یکشنبه ی خود را در کنار قایق های سفید سپری کنید.

Mangerie – Beşiktaş

صبحانه های این مکان هم بسیار متنوع و هم خوشمزه است، در این مکان علاوه بر صبحانه های کلاسیک ترک میتوانید لذت های متفاوت و جدیدی نیز امتحان کنید.

این رستوران یکی از پرطرفدارترین مکانهای استانبول میباشد ; صرف یک صبحانه ی متنوع با منظره ای زیبا و پنکیک بینظیر روزتون رو خاطره انگیز خواهد کرد.

Namlı Gurme – Beyoğlu

این مکان یکی از بهترین نمونه های کانسپت کافه رستوران و اغذیه فروشی ست که منوی صبحانه ی غنی دارد. در این رستوران که تنوع پنیر و اغذیه دارد ، شما میتونید خودتون صبحانه تون رو آماده کنید. یعنی اغذیه های گرم رو سفارش میدین ، و سرد ها رو خودتون میرید و انتخاب میکنید. اگر این مکان رو  برای صرف صبحانه انتخاب کردید ، خوردن عسل و قیماق رو فراموش نکنید.

Lacivert Restaurant – Beykoz

این رستوران که در حصار آناتولی قرار گرفته فقط روزهای یکشنبه صبحانه سرو میکند; نیازی به گفتن نیست که منظره ی این مکان چقدر زیباست; تنوع بیش از صد نوع محصول در صبحانه ی این رستوران بیشتر ارگانیک میباشد.

Conrad İstanbul Bosphorus – Beşiktaş

این مکان با ارائه خدمات لوکس ، صبحانه ی ترکی در کنار منظره ی بوغاز ، تجربه ی فراموش نشدنی برای میهمانان خود رقم میزند، هر یکشنبه بین ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰ میتونید یک صبحانه ی ترکی اصیل که با خیار ،گوجه ، فلفل ، کاهو ، جعفری و شوید شروع و با عسل آناتولی که بخش حذف نشدنی صبحانه ی ترک هست ; طعم مربای خانگی ، انواع مارمالادها ، ملاس و ارده ادامه دهید.

سس آجوکا

ظرف پنیر

ماست کانلیجا

بورک سیب زمینی

بورک های پنیری و اسفناجی

سوسیس گوساله ی سس دار

بادمچان سرخ شده ، کباب سرخ شده

گوزلمه

 کباب شکم پر

و غذاهایی از این دست لذتهاییست که در صبحانه ی ترک نمیتوان از آنها صرفنظر کرد و در نهایت تخم مرغ که یکی از واجبات صبحانه ی ترکی هست ، طبق سلیقه ی شما حاضر میگردد .آب پز، املت ، نیمرو و…

Erbap – Üsküdar

این کافه که سمت چِنگل کوی واقع شده ، با منظره ی بوغاز یک آخر هفته ی زیبا براتون رقم میزنه. این مکان که آخر هفته ها ، منو باز هست ،با  انواع تخم مرغ ، پنیر ،و بورک ها ، یک صبحانه ی غنی را ارائه میکند.

 

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم

طرز تهیه کباب لقمه ترکیه ای لذیذ و خوش طعم کباب لقمه ترکیه، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + نوزده =