پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بهترین مناطق مسکونی استانبول کجاست؟

بهترین مناطق مسکونی استانبول کجاست؟

پاسخ این سوال ارتباط مستقیم به سلیقه و بودجه مد نظر خریدار دارد که بسته به این دو اصل میتواند برای سرمایه گذاری اقدام کند .اگر که به دنبال خرید ملک در مرکز بخش قدیمی استانبول میباشید ، به خاطر داشته باشید که قیمت این مناطق بسیار گران است و گاهی اوقات اصلاٌ ربطی به نوساز بودن و نبودن ملک ندارد . مثلاٌ اگر منطقه بشیکتاش استانبول را در نظر بگیریم در این منطقه حتی در کوچه و پس کوچه ها نیز قیمت املاک بالا میباشد . قیمت زمین در این مناطق گران میباشد و به علاوه زمین و فضای خالی جهت ساخت و ساز موجود نمیباشد و همینطور برقراری مترو در مناطق مرکزی شهر در قیمت املاک این منطقه تاثیر بسیار زیادی گذاشته است .

از جمله این مناطق مرکزی استانبول میتوان به مناطق ذیل اشاره کرد:

ببک
باکرکوی
سلطان احمد
بی اغلو
کادیکوی
بشیکتاش
نیشان تاشی
مسلک
آتاکوی
آتاکنت
اما اگر مایل هستید در مجموعه های نوساز استانبول که دارای امکانات رفاهی مناسب و همینطور فضای سکونتی میباشند نسبت به خرید اقدام نمایید ، بخش غربی استانبول را به شما پیشنهاد می کنیم . به این منطقه استانبول در واقع استانبول مدرن گفته میشود و از جهاتی بهترین مناطق برای سکونت در استانبول محسوب می گردند . همینطور علاقمندان به خرید ملک جهت سرمایه گذاری نیز بیشتر این مناطق شهر استانبول را برای سرمایه گذاری ترجیح میدهند .

از جمله این مناطق میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

اسنیورت
بیلوک دوزو
آوجیلار
باهچه شهیر
کوچوک چکمجه
بیوک چکمجه
از دیگر ویژگی های بخش های غربی شهر استانبول میتوان به ساخت و ساز ها و شهرک های ممتاز جدید اشاره کرد که همواره برای زندگی در استانبول به نسبت خانه دهای مستقل گزینه مناسب تر و معقول تری میباشند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =