Uluslararası Cevher Hazırlama Sempozyumu

سمپوزیوم فرآوری های مواد معدنی استانبول

سمپوزیوم فرآوری های مواد معدنی استانبول

سمپوزیوم بین المللی فرآوری مواد معدنی اولین بار در سال ۱۹۸۶ برگزار شد و از آن زمان تاکنون هر دو سال یک بار توسط ۵ دانشگاه معروف ترکیه برگزار می شود. امسال، هفدهمین سمپوزیوم بین المللی فرآوری مواد معدنی (2022 Uluslararası Cevher Hazırlama Sempozyumu) در نمایشگاه و مرکز کنگره Tüyap به میزبانی مشترک گروه مهندسی فرآوری مواد معدنی دانشگاه فنی استانبول و بنیاد توسعه معدن یورت برگزار می شود. علاوه بر این، برای اولین بار، نمایشگاه معدن ترکیه (2022 Maden Türkiye Fuarı) به طور همزمان در همان مکان در طول سمپوزیوم برگزار می شود.

این سمپوزیوم مهندسان و دانشمندان برجسته و همچنین تولید کنندگان و نمایندگان برجسته را گرد هم می آورد تا در مورد پیشرفت ها و نوآوری های علمی و فنی در بسترهای مختلف بحث و گفتگو کنند. امروزه، از آنجایی که صنایع معدنی با افزایش روزافزون هزینه های تولید و سنگ معدن های پیچیده ای مواجه هستند که پردازش آنها دشوار است، این سمپوزیوم محیطی را فراهم می کند که در آن فرآیندهای بسیار کارآمدتر، عملیات پایدار، استفاده بهینه از منابع، الزامات فنی و علمی ایجاد شود. مورد بحث قرار می گیرند.

جلسات این سمپوزیوم موضوعات تحقیقاتی مرتبط با خصوصیات سنگ معدن، تکنیک های تحلیلی، کاهش اندازه و طبقه بندی، فرآیندهای فیزیکی-فیزیکوشیمیایی-شیمیایی، دفع و مدیریت زباله، بازیافت، بازیافت ثانویه، اتوماسیون، مدل سازی، شبیه سازی و سایر زمینه های مرتبط را پوشش خواهند داد.

پیش بینی می شود که هم افزایی رویدادهایی که به طور همزمان سازماندهی شده اند، شرکت کنندگان ملی و بین المللی بسیار بیشتری از جمله دانشگاهیان، مدیران دولتی و بخش خصوصی و نمایندگان شرکت های تولیدی را جذب کند.

هدف ما تشکیل جلسه ای خواهد بود که رضایت تمامی نمایندگان و شرکت کنندگان را در جنبه های علمی، فنی و اجتماعی جلب کند. ما به شما اطمینان می دهیم که در صورت ادامه شرایط همه گیر، تمام اقدامات برای ایمنی شما انجام خواهد شد.

مشارکت و مشارکت‌های مثبت شما باعث افتخار ما خواهد بود و ما خوشحال خواهیم شد که میزبان شما در هفدهمین سمپوزیوم فرآوری مواد معدنی در استانبول باشیم.

تاریخ برگزاری 24 الی 26 آذر 1401- (17-15 دسامبر 2022)
محل برگزاری مرکز همایش و کنگره نمایشگاه تویاپ (Tuyap)
شرح صنعت فرآوری های مواد معدنی
آدرس Cumhuriyet Mahallesi, Eski, Hadımköy Yolu Cd 9/1, 34500 Büyükçekmece/İstanbul, Turkey
تلفن 00 11 867 212 90+
وب سایت imps2022.org

تقویم نمایشگاه های 2022 استانبول ترکیه

توجه : با توجه به امکان جابجایی تاریخ برگزاری نمایشگاه ، خواهشمندیم قبل از هر اقدامی با سایت رسمی نمایشگاههای ترکیه یا آزانس های مسافرتی معتبر تماس حاصل فرمایید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 4 =