چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

کاشت مو در استانبول

کاشت مو در استانبول

کاشت مو در استانبول یکی از مواردی است که به تازگی شاهد آن هستیم با توجه به درخواست شما عزیزان جهت انجام کاشت مو در ترکیه استانبول سرا قصد دارد مطالبی را پیرامون آن به شما عزیزان ارائه دهد با ما همراه باشد.
از گذشته تا به امروز ریزش مو یکی از معضلات اصلی افراد به شمار رفته و باعث می شود که اعتماد به نفس فرد پایین آید همانطور که می دانید اصلی ترین علت که باعث پیدایش این معضل می شود ژنتیک می باشد که پیامد آن ریزش موی ارثی است

تنها راه حل برای درمان ریزش موی ارثی کاشت موی طبیعی می باشد، واژه کاشت مو در اصل به معنای پیوند طبیعی می باشد.

در گذشته کاشت مو توسط عمل های جراحی سنگین ،نامنظم و بی کیفیت ،هزینه های بالا،مدت زمان طولانی انجام کاشت مو ،عوارض زیاد و دوران نقاهت بلند مدت انجام میشد ،اما امروزه از کاشت مو دیگر حتی به عنوان جراحی هم به خاطر سهولت در انجام روشهای آن نمیتوان نام برد زیرا کاشت توسط پیشرفته ترین و و بروزترین دستگاه و ابزارها به وسیله مجربترین تیم کاشت مو و بدون هیچگونه عوارض و موارد فوق صورت میگیرد .

ترکیه یک شهرت عالی برای پیوند مو در اختیار شما قرار می دهد. در مقایسه با قیمت های کشورهای غربی و به ویژه انگلستان، پیوند مو در ترکیه به مراتب ارزان تر است.در مقایسه با ایران کیفیت ابزار و تکنیکهای کاشت مو استانبول به مراتب بهتر می باشد.

هزینه کاشت مو در استانبول ترکیه نسبت به اروپا و انگلستان:

به عنوان مثال، کلینیک های پیوند مو حدود 12،000 پوند انگلیس در انگلستان هزینه برای کاشت مو دریافت می کنند ولی در استانبول 1500 پوند دریافت می شود.

درمان پزشکی و کاشت مو همزمان با بازدید از شهر استانبول (تورهای زیبایی و سلامت استانبول)

با توجه به قیمت های ارزان و جذاب گردشگری شهر استانبول، ترکیه هر ماه هزاران بازدید کننده از اروپا و خاورمیانه را برای کاشت مو جذب می کند. مشتریان کلینک کاشت مو به استانبول می آیند و یک تور گشت و گذار دارند. آنها از مسجد ایا صوفیه، قصر توپکاپی، بازار بزرگ استانبول بازدید می کنند و اولین روز خود را برای کشف شهر می گذرانند.روز دوم، آنها معمولا به کلینیک مراجعه می کنند و درمان را انجام می دهند و سپس در اطراف خیابان های استانبول برای تفریح می روند. شاید آنها به یک کشتی کروز بسفر بروند و سپس به بالای برج گالاتا صعود کنند و از خیابان استقلال که از میدان تکسیم خارج می شود، پیاده روی خوبی داشته باشند. میدان تکسیم و مناطق سلطان احمد محبوب ترین مکان برای اقامت هستند.

کلینیک های پیوند مو در استانبول، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی

نزدیک به 350 کلینک کاشت مو در استانبول وجود دارد، صنعت پیوند مو پررونق است – به ارزش حدود 1 میلیارد دلار برای اقتصاد ترکیه درآمد دارد.کلینیک های با کیفیت بالا در زمینه انتقال مو و ریش در استانبول وجود دارد. اکثر این کلینیک ها درمان های مو را انجام می دهند که طاسی را درمان می کنند. بعضی از وسایل مجهز به آن نیز جراحی زیبایی و دندانپزشکی نیز ارائه می دهند.بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز بهداشتی با کیفیت بالا در استانبول بهترین خدمات را با جراحان با تجربه و تجهیزات پیشرفته کاشت مو ارائه می دهند. علاوه بر این البته ارائه پایین ترین قیمت ها برای بالاترین کیفیت، استانبول را تبدیل به پایتخت پیشرو کاشت مو جهان نموده است.

توصیه ترمیم و کاشت مو در استانبول، ترکیه

سه فرودگاه اصلی در استانبول وجود دارد. فرودگاه جدید استانبول در سمت اروپایی و فرودگاه قدیم آتاتورک که در حال حاضر تمام پروازهای آن به فرودگاه جدید منتقل شده است و فرودگاه صبیحا گوگچن در قسمت آسیا واقع شده است. شما می توانید کلینیک خود را با توجه به محل فرودگاه خود نیز انتخاب کنید.اگر شما علاقه مند به گشت و گذار + پیوند مو هستید، بهتر است برای خرید یک بلیط هواپیما برای فرودگاه جدید اقدام کنید و در یکی از هتل های در Taksim یا Sultanahmet اقامت کنید. اگر شما علاقه مند به گشت و گذار نیستید یا اگر قبلا در استانبول بوده اید، می توانید از فرودگاه Sabiha Gökçen که پروازهای ارزان تر از فرودگاه جدید را ارائه می دهد را انتخاب کنید. شما می توانید در یکی از هتل های قسمت آسیایی باقی بمانید و به زادگاه خود بازگردید.

توصیه استانبول سرا این است که در قسمت اروپایی بمانید، از آنجا که کلینک های مدرن کاشت مو و بیمارستان بسیار با کیفیت با پزشکان با تجربه و شناخته شده در سمت اروپا قرار دارد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟

10 دلیل اصلی برای زندگی در استانبول چیست؟ استانبول شهری باشکوه است که در یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =