هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول (Euro Plaza Saglik Merkezi) یکی از هتل های چهار ستاره استانبول است که با موقعیتی عالی برای مهمانان توراستانبول و علاقمندان سفر استانبول بسیار مناسب می باشد .

هتل یورو پلازا استانبول در بیست کیلومتری فرودگاه آتاتورک و در مرکز شهر استانبول در منطقه تکسیم و در میان مراکز خرید استانبول واقع شده است . مطمئنا یکی از مهترین نکاتی که باعث می شود تا شما در هتل احساس آرامش کنید، داشتن احساس آرامشی است که شما در خانه ی شخصی خود دارید که هتل 4 ستاره یورو پلازا این آرامش را به شما تقدیم می کند.

هتل یورو پلازا در استانبول ، 158 اتاق برای مهمانان خود دارد که از این تعداد، 117 اتاق آن استاندارد، 39 اتاق ویژه و 2 سوئیت نیز شامل این اتاق ها می شود. علاوه بر این شما می توانید از اتاق هایتان در این هتل منظره زیبای تاج زرین و شهر تاریخی استانبول را نیز مشاهده کنید.

همه ی اتاق های هتل 4 ستاره یورو پلازا استانبول شامل امکاناتی چون تلویزیون، بار، تهویه هوا، خدمات 24ساعته، حمام، سشوار، ماهواره، تلفن مستقیم برای شماره گیری بین المللی می باشند.تمامی سالن های کنفرانس در هتل یورو پلازا استانبول به بهترین وسایل از جمله ویدئو پروژکتور، صفحه نمایش، تلویزیون، میز بلندگو، میکروفن و تخته سفید مجهز شده است تا شما بتوانید به بهترین نحو کنفرانس ها و جلسات خود را برگزار کنید.

هتل یورو پلازا در استانبول مجهز به یکی از بهترین رستوران های استانبول است . در رستوران هتل یورو پلازا استانبول می توانید همزمان با صرف غذاهای ترکی لذیذش و استفاده از خدمات بی نظیر آن از دیدن غروب زیبای استانبول در رستوران نیز لذت ببرید. اقامت در این هتل معروف استانبول و صرف غذا در رستوران این شهر خاطره ای فراموش نشدنی از سفر استانبول است .

هتل یورو پلازا استخرهای سرپوشیده و سرباز با بهترین امکانات و مراقبت های روزمره بهداشتی در تمامی فصول آماده ی خدمت رسانی و ساختن یک روز خوب برای شما می باشد. همچنین این هتل با داشتن باشگاه سلامت با حمام بخار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ ، سالن ورزشی و خدمات به صورت سر پوشیده و سرباز می تواند سازنده ی یک روز پر نشاط برای مهمانان خود است.

نام هتل Europlaza Hotel & Suites
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-1Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (taksim) 14min-1.1Km
تلفن 00 59 254 212 90+
وب سایت europlazahotel.com
Yahya Kahya Mahallesi, 6 Ocak Sk., 34440 Beyoğlu

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل یورو پلازا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 4 =