هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول (Hotel Grand Milan) یکی از هتل های سه ستاره استانبول است که در منطقه آکسارای قرار دارد. هتل گرند میلان بین مناطق تجاری و تاریخ شهر استانبول قرار گرفته است که باعث دسترسی آسان به هر دو منطقه می‌شود.

هتل گرند میلان تا ایستگاه مترو 10 دقیقه فاصله دارد که از طریق آن می‌توانید به تمام مناطق استانبول سفر کنید. از هتل گرند میلان با تاکسی طی 16 دقیقه می‌توان به میدان تکسیم رسید و مراکز تجاری آکسارای در 750 متری و بازار بزرگ استانبول در 3 کیلومتری هتل قرار دارد.

قرارگیری هتل گرند میلان در میان مناطق تاریخی امینونو و فاتیح، حس ماجراجویی برای مهمانان ایجاد می کند، و امکان گشت و گذار در استانبول راحت می باشد.

هتل گرند میلان استانبول که تنها یک دقیقه تا ساحل دریا فاصله دارد، در یک منطقه بسیار عالی و خوش آب و هوا برای تفریح و گشت و گذار قرار دارد و به خاطر غذاهای خوش طعم و با کیفیتش در بین مهمانان بسیار دوست داشتنی و پر طرفدار است.

این هتل که به تازگی بازسازی شده است تنها 51 متر با ساحل اختصاصی خود فاصله دارد. از امکانات رفاهی تعبیه شده برای مهمانان می‌توان به بالکن‌های آفتاب گیر، استخرهای سرپوشیده و روباز، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد. کارکنان هتل به صورت 24 ساعته و با 3 زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی آماده پذیرایی از شما عزیزان هستند.

حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. اتاق‌های هتل گرند میلان برای داشتن خوابی راحت و اقامتی دنج و دل چسب طراحی شده‌اند و با امکاناتی نظیر تلویزیون، مینی ‌بار، بالکن اختصاصی و حمام اختصاصی، احساس راحت و خوشایندی را به شما منتقل خواهند کرد، برخی اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن نیز هستند. 

نام هتل Grand Milano Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-6.7Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Yenikap) 7min-550M
تلفن 27 30 458 212 90+
وب سایت grandmilanhotel.com
آدرس Katip Kasım Mahallesi, Langa Hisarı Cd. No:44, 34130 Fatih

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

هتل گرند میلان استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند میلان استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =