هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول(Grand Hyatt Istanbul)

هتل 5ستاره گرند حیات استانبول ، در مرکز شهر استانبول واقع و در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است. هتل گرند حیات انتظارات مسافران را از یک تعطیلات به یادماندنی در استانبول به‌خوبی برآورده می‌کند.

هتل در نزدیکی ساحل قرار گرفته و همچنین در اطراف این هتل ۵ ستاره می‌توانید علاوه بر بار، رستوران و مراکز خرید استانبول، به حمل و نقل عمومی نیز دسترسی داشته باشید.

ایستگاه مترو تکسیم تنها 650 متر با هتل گراند حیات فاصله دارد و به فاصله ۵ کیلومتر از این هتل منطقه تاریخی سلطان احمد از جمله موزه و کاخ توپکاپی ، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی قرار گرفته است که از مهمترین مکان های دیدنی استانبول به شمار می آیند .

 

نام هتل Grand Hyatt Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 3min-650M 
فاصله تا ایستگاه مترو(taksim) 8min-650M 
تلفن 34 12 368 212 90+
وب سایت hyatt.com
آدرس Harbiye Mahallesi, Taşkışla Cd. No. 1, 34367 Şişli

نمایی از اتاق های هتل گرند حیات استانبول

هتل دارای ٣۶٠ اتاق (شامل ٢۴ سوئیت) می باشد. اتاق‌های هتل گرند حیات استانبول زیبا ، مدرن و دارای سیستم گرمایش و تهویه‌ی مطبوع مرکزی، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت، رادیو، خط تلفن مستقیم،

تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار/یخچال و گاوصندوق هستند. در این هتل که از بهترین هتل های استانبول است ، اکثر اتاق‌ها تخت‌خواب دونفره دارند.

 

نمایی از استخر روباز هتل گرند حیات استانبول

از امکانات این هتل ۵ ستاره می‌توان به لابی با پذیرش ٢۴ ساعته، اینترنت عمومی، صرافی، سلمانی و صندوق امانات اجاره‌ای اشاره کرد.

رستوران هتل گرند حیات انواع غذاهای بین المللی و غذاهای سنتی ترکیه را در بوفه ارائه می کند و همچنین شما می توانید از دسرهای خوشمزه و نوشیدنی های مختلف رستوران این هتل نهایت لذت را ببرید.

صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منوی کامل و یا انتخابی سرو می‌شود. درضمن، غذاهای رژیمی و سفارشات مخصوص نیز در صورت درخواست در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اگر شما هم تجربه ای از هتل گرند حیات استانبول دارید،لطفا با ما و بقیه دوستان به اشتراک بگذارید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرند حیات استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =