چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول (Germir Palas Hotel Istanbul) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است در سال 2001 در منطقه تکسیم تاسیس شده است. 

هتل گرمیر پالاس با طراحی کلاسیک و منظره ای روبه میدان تکسیم، بر فراز بسفر و خط آسمان می باشد. منطقه نیشان تاشی به اندازه 1.7 کیلومتر و برج گالاتا در فاصله 2 کیلومتری و کاخ دلماباهچه در فاصله 5 کیلومتری از هتل گرمیر پالاس استانبول قرار گرفته است.

هتل گرمیر پالاس دارای دکوراسیون شیک به همراه مبلمان و سرویس بهداشتی مدرن می باشد.

هتل گرمیر پالاس دارای اتاق هایی شیک و تمیز در تیپ های اتاق های استاندارد، اتاق های استاندارد به سمت بسفروس، اتاق های استاندارد به سمت گزی پارک، اتاق های مخصوص افراد معلول، اتاق های مخصوص افراد غیر سیگاری، سوئیت ها می باشد که از امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و…. می باشد.

در ماه های تابستان رستوران و کافه تراس هتل مکان مناسب برای صرف صبحانه یا شام در فضای باز می باشد. رستوران بیسترو هتل تمام روز باز بوده و ناهار و شام سرو می کند؛ همچنین بازی های بین المللی در تلویزیون رستوران پخش می شوند.

خیابان استقلال معروف با فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز سرگرمی در فاصله چند دقیقه ای از هتل واقع شده است. میدان تکسیم درست در مقابل هتل قرار گرفته است.

سیستم اتوبوس هتل با برنامه منظم میان فرودگاه و مرکز شهر حرکت می کند. مرکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول و سالن تئاتر محسن ارطغرل به اندازه 1.2 کیلومتر و فرودگاه استانبول به اندازه 42 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

امکانات هتل گرمیر پالاس استانبول

رستورانی با انواع غذاهای بین المللی و انواع غذاهای ترکی، سالن بدنسازی، تراس روی پشت بام، سونا، جکوزی، اینترنت، اتاق های کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، خدمات مراسم ازدواج، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، چای و قهوه در لابی، تلویزیون در لابی، روزنامه رایگان، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان و…. ویژه گردشگران تور استانبول می باشد. 

نام هتل Germir Palas Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 5min-350M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 4min-300M
تلفن 10 11 361 212 90+
وب سایت germirpalas.com
آدرس Kocatepe Mahallesi, Cumhuriyet Cd. No 7, 34437 Beyoğlu

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

هتل گرمیر پالاس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل گرمیر پالاس استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =