چهارشنبه 29 فروردین 1403

هتل کریستال استانبول

هتل ۴ ستاره کریستال استانبول Crystal Istanbul در قلب منطقه تفریحی استانبول در میدان تکسیم واقع شده و اقامت راحتی را در کنار خطوط حمل و نقلی سراسری شهر استانبول در اختیار میهمانان تور استانبول قرار می دهد. بطور کلی هتل های منطقه تکسیم استانبول از نخستین گزینه های اقامت گردشگران تور ترکیه می باشند.

هتل کریستال استانبول Crystal Istanbul تنها در چند قدمی میدان تکسیم و ۱۰۰ متری ایستگاه اتوبوس هاواش Hava واقع شده و در پاسخگویی به علایق متفاوت میهمانان و متناسب با نیاز آنان، اتاق های متنوعی را از اتاق های استاندارد و بزرگ گرفته تا سوئیت های شیک و کوچکتر در اختیار آنان قرار داده است.
دسترسی به اینترنت بیسیم و رایگان از دیگر ویژگی اتاق های هتل کریستال استانبول Crystal Istanbul بوده که ارتباط با محل کار و خانواده را در طی سفر آسان ساخته است.

هتل کریستال استانبول Crystal Istanbul از یک مرکز تفریحی مجهز نیز برخوردار است که شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می باشد. میدان تکسیم نیز که قلب مدرن استانبول به شمار میرود، تنها در چند قدمی هتل قرار گرفته است. بوتیک ها، مراکز خرید رستوران دار و بارهای فراوان هتل کریستال استانبول Crystal Istanbul را احاطه کرده اند. ایستگاه های نزدیک تراموا و اتوبوس، دسترسی به اقصی نقاط شهر را آسان ساخته اند.

هتل کریستال استانبول Crystal Istanbul در ۲۰ کیلو متری فرودگاه آتاتورک در کنار هتل لیون استانبول و هتل گلدن ایج۱ استانبول قرار دارد .در این مجموعه ۲۱۳ اتاق موجود می باشد که در آن سوئیت و اتاق مخصوص معلولین نیز یافت می شود.

نام هتل Nova Plaza Crystal Hotel Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-600M
فاصله تانزدیکترین ایستگاه مترو(Taksim) 8min-600M
تلفن 00 85 237 212 90+
وب سایت eurorentals.info
آدرس Kocatepe Mahallesi, Recep Paşa Cd. No:7, 34437 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + دوازده =