هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول(Ciragan Palace Kempinski) یکی از هتل های 5 ستاره استانبول است که در سواحل اروپایی بسفر و در مکانی مناسب بین محلات بشیکتاش و اورتاکوی واقع شده است. ساختمان این هتل 5 ستاره در حقیقت یک کاخ عثمانی قرن نوزدهمی است و دارای یک استخر بینهایت infinity pool می باشد که دیدهای بسیار زیبایی را به تنگه ی بسفر فراهم می کند. اخیرا در برنامه جوایز جهانی ‏گردشگری (World Travel Awards) این هتل به عنوان هتل برتر میراث فرهنگی در جهان، هتل برتر اروپا و برترین سوییت در هتل ‏های ترکیه (سوییت سلطان) معرفی شد.‏‏

اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی در سه دسته قرار می گیرند:

1) اتاق ها و سوئیت ها 2) سوئیت های منحصر به فرد 3) کاخ

سوئیت های منحصر به فرد و هر کدام از این دسته ها خود نیز انواعی دارند به عنوان مثال در گروه دوم سوئیت والی و وزیر و در گروه سوم سوئیت سلطان قرار دارند. به طور کلی اتاق های هتل چراغان پالاس کمپینسکی دارای رختخواب های لوکس و پنجره های قدی هستند. علاوه بر این، اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای و یخچال بوده و در تمام آنها بالکن هایی با دید به باغ یا دریا وجود دارد.

صبحانه ی هتل هر روز از ساعت 6.30 تا 11 در رستوران لاله دان سرو می شود که خوراکی های آن بالغ بر 250 آیتم بوده و 80% مواد اولیه ی مورد استفاده در آنها ارگانیک هستند، ضمن اینکه فضاهایی نیز به صبحانه ی عربی و آسیایی اختصاص داده شده اند. علاوه بر آنچه گفته شد، شما می توانید در تمام اوقات روز از غذا خوردن در این رستوران با منوی غذاهای لذیذ و اختصاصی منطقه در کنار تنگه بسفر لذت ببرید. لازم به ذکر است که رستوران لاله دان بهترین صبحانه و برانچ استانبول را ارائه می دهد. برانچ افسانه ای چراغان پالاس نیز روزهای یکشنبه از ساعت 12 تا 16 سرو شده و شامل 300 آیتم خوشمزه می باشد.

رستوران تغرا در طبقه ی اول هتل چراغان پالاس تاریخی واقع شده و دیدهای نفس گیری را به تنگه بسفر فراهم می کند. کلمه ی «تغرا» در حقیقت امضای خوشنویسی شده ی سلاطین عثمانی را توصیف می کند و به عنوان سربرگ یا مهر و موم سلطنتی از آن استفاده می کردند که بر کف بشقاب های این رستوران نیز تصویر شده است. هر شب در این رستوران می توان لذت غذا خوردن به سبک عثمانی را به همراه موسیقی سنتی زنده تجربه نمود. لازم به ذکر است که غذای مخصوص این رستوران The Testi Lamb Casserole می باشد.

یکی دیگر از فضاهای مناسب برای استراحت و خوردن صبحانه ی سفارشی و شیرینی و شکلات های خوشمزه سالن گازبو است که تا نیمه شب به مهمانان سرویس می دهد. همچنین شما می توانید از ساعت 15 تا 17 بهترین چای بعدازظهر استانبول را در سالن گازبو نوش جان کنید.

در هتل کافه ای نیز با نام فوموآر وجود دارد که در میان باغ های سبز هتل قرار گرفته و مکان مناسبی برای استراحت و پشت سر گذاشتن تنش های روزانه است. این مکان با درختان نخل احاطه شده و در معرض نسیم خنک تنگه ی بسفر قرار دارد.

مهمانان هتل می توانند در حمام ترکی هتل استراحت کرده یا در کاباناهای خصوصی کنار استخر از ماساژهای متنوع لذت ببرند. این هتل دارای مرکز تناسب اندام می باشد و امکان برخورداری از مربی خصوصی نیز در آن وجود دارد.

در محل هتل پارکینگ اختصاصی در دسترس مهمانان قرار دارد. از دیگر خدمات این هتل نیز می توان به مرکز اسپا و تندرستی، استخر سرپوشیده، مرکز بیزنس، خدمات ترانسفر و دسترسی به اینترنت نامحدود در تمام فضاهای هتل اشاره نمود.

کاخ چراغان استانبول

نام هتل Çırağan Palace Kempinski Istanbul
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-3.0Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 14min-3.0Km
تلفن 46 46 326 212 90+
وب سایت kempinski.com
آدرس Yıldız, Çırağan Cd. No:32, 34349 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =