پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

هتل پرا تولیپ استانبول 

هتل پرا تولیپ استانبول 

هتل پرا تولیپ استانبول (Pera Tulip Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در محله بی اغلو استانبول واقع شده است.

هتل پرا تولیپ استانبول تا موزه پرا و برج گالاتا ۱۰ دقیقه پیاده روی دارد و مسجد سلیمانیه و مسجد ایا صوفیه نیز در فاصله ۳ کیلومتری هتل هستند. هتل پرا تولیپ دارای امکاناتی مانند رستوران، استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی و صبحانه بوفه باز و ۷۵ اتاق گوناگون برای مهمانان است. 

خدمات رفاهی هتل پرا تولیپ استانبول
به مغازه سوغاتی هتل سری بزنید و اگر دوست داشتید توسط حمل و نقل شهری به جاذبه های مختلف که از سوی هتل اجرا می شود، از دیدنی های استانبول بازدید کنید، البته هزینه مجزایی خواهد داشت. این هتل ترانسفر فرودگاهی را نیز با هزینه جداگانه ای تقبل می کند. اگر مایل به اجاره ماشین هستید از خود هتل می توانید اقدام کنید و پارکینگ موجود در هتل رایگان و بدون نیاز به رزرو قبلی است. اینترنت وای فای در تمام محوطه های هتل در دسترس است و کافی نت، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری همایش برای سفرهای کاری فراهم شده است.

سیگار کشیدن در هتل پرا تولیپ استانبول ممنوع است و ورود حیوانات خانگی مجاز نیست. در صورت تمایل می توانید از خدمات VIP استفاده کنید و همچنین برای مهمانان کم توان نیز امکاناتی فراهم گشته است. آسانسور، روزنامه، اتاق های خانوادگی، سرویس های شست و شو نظیر واکس کفش، اتوشویی و خشکشویی از دیگر خدمات رفاهی هستند.

کارکنان هتل به زبان های ترکی، عربی، روسی و انگیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل پرا تولیپ استانبول
شما می توانید به استخر سرپوشیده هتل رفته و شنا کنید و یا به سونای هتل بروید که با فضایی دلنشین آماده شماست. یک باشگاه بدنسازی در هتل موجود است که در ۲۴ ساعت شبانه روز میتوانید از آن استفاده کنید. استفاده از حمام سنتی تجربه ای خاص خواهد بود که البته با هزینه مجزایی قابل استفاده است. اگر هم جای دنج و خلوتی می خواهید، یک کتابخانه در هتل موجود است که می توانید از آن بهره ببرید.

رستوران دِب لانج (Deb Launge): این رستوران غذاهای بین المللی دارد و برای صبحانه، ناهار و شام قابل استفاده است.
رستوران برتوچی (Bertucci): غذاهای این رستوران متنوع هستند و فقط برای شام باز است.

امکانات اتاق های هتل پرا تولیپ استانبول
در هتل پرا تولیپ استانبول تلویزیونی با شبکه های جهانی موجود است و همچنین اینترنت وای فای و سیمی به طور رایگان در دسترس شما خواهد بود. سرویس خواب بسیار باکیفیتی در اتاق ها قرار داده شده و همچنین تهویه مطبوع به همراه کنترل دستی دما، فضا را برای استراحت دلپذیر می کند. روزنامه رایگان، نظافت روزانه و تلفن از دیگر امکانات اتاق ها هستند. می توانید با پرداخت هزینه ای، از خدمات نگهداری و پرستاری از کودکان استفاده کنید که برای خانواده ها بسیار مفید است.

در صورت درخواست برای شما اتو و میز اتو آورده می شود و سرویس پذیرایی در اتاق، ۲۴ ساعته است. برای نگهداری از لوازم ارزشمند و پول هایتان، یک گاوصندوق دیجیتالی قرار داده شده است که نگرانی آن ها از ذهنتان بیرون رود. دستگاه قهوه/چای ساز، یخچال کوچک و خوراکی های گوناگون (با هزینه مجزا) از دیگر لوازم داخل اتاق هاست. سرویس بهداشتی و حمام خصوصی، دارای لوازم آرایشی و بهداشتی نظیر سشوار، حوله، صابون و … است و دوش یا وان دارد.

نام هتل Pera Tulip Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-1.5Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Şişhane) 3min-260M
تلفن 00 85 243 212 90+
وب سایت peratulip.com
آدرس Asmalı Mescit Mahallesi, Meşrutiyet Cd. No:103, 34430 Beyoğlu

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل پرا تولیپ استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =