هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس(Hilton Istanbul Bosphorus) یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که در فاصله ۲۴ متری فرودگاه آتاتورک و در ۳ کیلومتری دریا واقع شده و محبوبیت خاصی در بین مهمانان تور استانبول دارد .

هتل هیلتون استانبول در نیمه ی اروپایی استانبول واقع شده و به تنگه بسفر مشرف است و محیطی ایده آل برای اقامت می باشد .

هتل هیلتون استانبول دارای ۱۵ سوئیت ، ۴ اتاق مخصوص معلولین و ۵۱ اتاق EXECUTIVE و ۴۳۱ اتاق استاندارد میباشد که چشم انداز تماشایی به باغ و تنگه بسفر داشته و به سبک و هنر ترکی طراحی شده اند.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد اتاق های هتل هیلتون استانبول پنجره های بزرگ ، محل نشیمن جداگانه ، پرده های ضخیم ، بالکن و حمام مرمری است .مهمانان می توانند در استخر روباز هتل آبتنی کنند و درمحل آفتاب گیری اختصاصی از آفتاب لذت ببرند . استخر کودکان هتل نیز محل مناسبی برای تفریح کودکان است .

همچنین حمام سنتی ترکی – سونا و ریلکسیشن با ماساژ نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است . زمین تنیس و سالن فیتنس برای علاقه مندان به فعالیت های ورزشی در هتل وجود دارد .

هتل هیلتون استانبول دارای ۳ رستوران مختلف می باشد که شامل رستوران های سرباز و سرپوشیده است .انواع غذاهای تازه دریایی و نوشیدنی ها در تریا و رستوران شاد “Veranda Grill”، سرو میشود. انواع غذاهای ترکی و بین المللی که در تراس رستوران “بسفر” سرو شده و مهمانان در کنار صرف غذا می توانند از چشم انداز عالی نیز لذت ببرند .

نام هتل Hilton Istanbul Bosphorus
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 6min-1.4Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 15min-1.1Km
تلفن 00 60 315 212 90+
وب سایت hilton.com
آدرس Harbiye Mahallesi, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli

نمایی از اتاق های هتل هیلتون

نمایی از استخر روباز هتل هیلتون

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل هیلتون بسفر

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =