هتل ناندا استانبول

هتل ناندا استانبول

هتل ناندا استانبول (Nanda Hotel) یکی از هتل های چهار ستاره استانبول است که در قلب شهر قدیمی استانبول، منطقه لاله لی و در نزدیکی بازار بزرگ استانبول، مسجد آبی  و کاخ توپ‌کاپی واقع شده است. برای رسیدن به فرودگاه به 20 دقیقه رانندگی نیاز است. برای استفاده از تراموا بهتر است بدانید که فاصله آن تا هتل ناندا Nanda Hotel فقط 200 متر است.

هتل ناندا 56 اتاق دارد، اتاق ها امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، مینی‌بار، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی و سشوار مجهز شده‌اند و چشم‌انداز زیبایی به دریا دارند.

رستوران هتل ناندا که در طبقه لابی قرار دارد گنجایش 60 نفر را بطور همزمان دارد و هر روز از ساعت 7:00 تا 10:00 صبح با بوفه مفصل صبحانه در خدمت مهمانان است. بوفه صبحانه شامل سوپ تازه، انواع نیمرو با پنیر تخم مرغ، پیتزا، میوه‌های خشک، میوه و سبزیجات روزانه به همراه نان‌ها و شیرینی‌های مختلف است. پیشنهاد می‌کنیم تجربه خوردن یک وعده شام خاص را در رستوران بام هتل از دست ندهید. خوردن غذا در هنگام تماشای غروب آفتاب یک تجربه تکرارنشدنی است. این رستوران در طبقه ششم هتل واقع شده است.

درصورت اقامت در این هتل چندین گزینه برای ریلکس شدن دارید که استفاده از سونا، اسپا و حمام بخار ترکی از جمله این موارد است.

پذیرش 24 ساعته از خدمات دیگر هتل ناندا Nanda Hotel محسوب می‌شود.

نام هتل Nanda Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-6.6Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Laleli) 3min-200
تلفن 90 87 518 212 90+
وب سایت hotelnanda.com.tr
آدرس Mimar Kemalettin Mahallesi, Şehnameci Sk. No:14, 34130 Fatih

 

 

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل ناندا استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =