هتل مونتانا هرا استانبول

هتل مونتانا هرا استانبول 

هتل مونتانا هرا استانبول(Montagna Hera Hotel) یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در قلب منطقه تکسیم قرار گرفته است، هتل هرا تراسی برای منظره شهر دارد. با یک پیاده روی ساده شما می توانید به مراکز خرید و مراکز تفریحی می رسید. WiFi رایگان در این هتل موجود می باشد. این هتل همواره توانسته است رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان را جلب نماید.

هتل مونتانا هرا داراي 24 اتاق مي باشد . شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت. بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده، از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد. کارکنان هتل به انگلیسی ،ترکی ،روسی و عربی صحبت مي کنند. از وای فای رایگان هتل به راحتی می توانید استفاده کنید. 

هتل هرا مونتانااستانبول که در منطقه تقسیم واقع شده و دارای 2 اتاق با امکانات کامی و سرویس دهی  به صورت BB می باشد. فاصله هتل تا مرکز خرید نشان تاشی و میدان تکسیم 950 متر می باشد و به مراکز تجاری و مراکز خرید، خیابان استقلال، نشان تاشی، عثمان بی، مراکز تفریحی، مناطق تاریخی و ایستگاه مترو نیز نزدیک می باشد و رفت و آمد را برای مهمانان تور استانبول راحت می کند.

فاصله هتل مونتانا هرا تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 30 و تا فرودگاه صبیحا 48 کیلومتر می باشد. 

شما می توانید روزتان را با یک صبحانه کامل شروع کرده و ناهار و شام خود را نیز در این رستوران میل کنید. بار این هتل محل مناسبی برای انواع نوشیدنی ها می باشد. علاوه بر رستوران این هتل شما می توانید از رستوران های متعددی که در اطراف هتل وجود دارد استفاده کنید.

پذیرش 24 ساعته می باشد، هتل دارای انبار چمدان بوده و همچنین شما می توانید پول خود را در صرافی هتل عوض کنید. خشکشویی نیز در دسترس بوده و ترانسفر فرودگاهی نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد.

این هتل از میدان تکسیم 950 متر، از برج تاریخی گالاتا 2 کیلومتر و از فرودگاه آتاتورک 30 کیلومتر فاصله دارد. با ارائه هزینه اضافی این هتل به شما پارکینگ نیز ارائه می دهد.

نام هتل Montagna Hera Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-950M
فاصله تا ایستگاه مترو (Taksim) 12min-900M
تلفن 78 28 296 212 90+
وب سایت heramontagna.com
آدرس Inönü Mah. Elmadag Cad. No:64 Sisli

نقشه و موقعیت جغرافیایی هنل مونتانا هرا استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 18 =