هتل سانتا هیل استانبول

هتل سانتا هیل استانبول

هتل سانتا هیل استانبول(Santa Hill Istanbul Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در قلب استانبول و در میدان تکسیم و مشرف به خیابان استقلال واقع شده که بهترین مکان برای اقامت برای مسافران کاری و گردشگران استانبول است زیرا در کنار ارائه امکانات اقامتی مناسب از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار بوده که فرصت بازدید آسان از جاذبه های گردشگری استانبول و آشنا شدن با فرهنگ و سبک زندگی استانبولی را به گردشگران می دهد .

در فاصله چند قدمی (حدود ۱۰۰ متر)‌ از هتل سانتا هیل استانبول مراکز بازرگانی، نمایشگاه و مراکز تفریحی و فرهنگی شهر واقع شده اند و اتاق های شیک و فوق العاده راحت این هتل چشم‌انداز بی‌نظیر خلیج شاخ زرین (Golden Horn) و منطقه‌ی پرا (Pera) را به مهمانان ارائه می دهند .

هتل سانتا هیل استانبول دارای ۱۶ اتاق شیک بوده که دارای امکانات اقامتی مناسبی مانند تخت دو نفره تخت‌خواب کینگ‌سایز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، حمام، خط تلفن مستقیم، دسترسی به اینترنت، دوش، وان، سشوار، سیستم تهویه‌ی مجزا، گاوصندوق و مینی‌بار و … می باشند که مطمئنا رضایت مهمانان را در اقامت جلب می کنند .

هتل سانتا هیل استانبول با پذیرش و اطلاعات ۲۴ ساعته از مهمانان استقبال می کند و خدمات ۲۴ ساعته‌ی سرو غذا در اتاق نیز از ویژگی های عالی این هتل به شمار می رود .

از دیگرامکانات هتل سانتا هیل استانبول می‌توان به اینترنت بی‌سیم، خدمات کاری و بازرگانی، دسترسی به کامپیوتر و چاپگر رایگان، خدمات پزشکی، نگهداری از کودک، رستوران، پارکینگ، خشک شویی، صرافی و صندوق امانات اشاره کرد .

نام هتل Hotel Santa Hill
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 13min-1 Km 
فاصله تا ایستگاه مترو (taksim) 13min-1.1Km
تلفن 54 23 297 212 90+
وب سایت hotelsantahill.com
آدرس Kamer Hatun Mah. No:14 Beyoğlu İstanbul TURKEY, Refik Saydam Cd., 34430 Beyoğlu

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل سانتا هیل استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + پانزده =