هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول(Zagreb Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در سال 1996 در منطقه آکسارای ساخته شده و در سال 2011 مورد بازسازی قرار گرفته است. 

هتل زاگرب استانبول در مجموع دارای 58 اتاق و سوئیت می باشد. دیوار تمام اتاق های این هتل عایق صدا بوده و کف آن ها با فرش پوشیده شده است. پنجره اتاق ها به سمت شهر چشم انداز دارند. امکانات ارائه شده در این اتاق ها و سوئیت ها شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تراس اختصاصی و … می باشند.

در رستوران ها و کافه های هتل زاگرب ، هر روز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، غذاهای ترکی، آسیایی و … را برای میهمانان و توریست های تور استانبول همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. صبحانه ها نیز روزانه به صورت بوفه ای سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران شامل سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده، حمام سنتی، اسپا و ماساژ، استخر روباز روی پشت بام، مرکز آبگرم موسیقی زنده و .. می باشند.

دسترسی های نزدیک به هتل زاگرب استانبول
از این هتل چهار ستاره تا ایستگاه تراموای آکسارای پنج دقیقه فاصله است. نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل، بازار بزرگ استانبول با ده دقیقه فاصله با تراموا می باشد.

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل زاگرب استانبول مسجد آبی، مسجد سلیمانیه، مسجد فاتیح، میدان اسب دوانی، قصر توپکاپی و … هستند. فرودگاه بین المللی صبیحا گوکچن 55 کیلومتر و فرودگاه بین المللی استانبول 46 کیلومتر از هتل زاگرب استانبول فاصله دارند.

امکانات هتل زاگرب استانبول
امکانات هتل زاگرب استانبول شامل پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، مرکز سلامت و آبگرم، خشکشویی، استخر روباز، فروشگاه، رستوران، استخر سرپوشیده، رستوران، آسانسور، خدمات نگهداری از کودکان، بار، ماساژ، فکس و کپی، گاوصندوق، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، صرافی، سرویس کرایه اتومبیل، مجهز به سیستم تهویه، ترانسفر فرودگاه، صبحانه در اتاق، سونا و… می باشد.

نام هتل Zagreb Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 19min-6.5Km
فاصله تا ایستگاه مترو(Vezneciler) 4min-350M
تلفن 03 06 511 212 90+
وب سایت istanbulzagrebhotel.com
آدرس Kemal Paşa, Laleli Cd. No:29, 34134 Fatih

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

هتل زاگرب استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل زاگرب استانبول

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =