هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول

هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول(Titanic Business Kartal) یکی از هتل‌های 5 ستاره استانبول است که در منطقه‌ی کارتال استانبول (قلب منطقه‌ی بازرگانی استانبول) قرار دارد.

در اطراف هتل تایتانیک بیزینس استانبول رستوران، بار، کلاب شبانه و مراکز خرید بسیاری وجود دارند.هتل تایتانیک بیزینس استانبول تا اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حدود 20 الی 30 دقیقه فاصله است.

هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول تا فرودگاه صبیحا گوکچن استانبول حدود 15 کیلومتر و تا  فرودگاه آتاتورک استانبول حدود 50 کیلومتر فاصله دارد.

 هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول،هتلی بسیار مدرن می باشد که بیشتر با هدف جذب مسافران تجاری ساخته شده است. هتل تایتانیک بیزینس استانبول دارای ۱۹۲ اتاق می باشد که در ۱۸ طبقه احداث گردیده است و در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است. از امکانات هتل تایتانیک بیزینس استانبول می‌توان به لابی با تهویه‌ی مطبوع، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور، کافه، آرایشگاه، زمین بازی کودکان، باشگاه بدنسازی با دستگاه‌های مجهز، سونا، حمام بخار، جکوزی و ماساژ، اسکواش، بسکتبال، میز تنیس، استخر روباز ۲۵ متری (نصف اندازه‌ی استخر المپیکی) با قسمت مخصوص کودکان و صندلی‌های حمام آفتاب اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در بار و رستوران هتل استراحت و یا از سالن کنفرانس و اینترنت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی) استفاده کنند.

استفاده از خدمات خشک‌شویی، حمام ترکی، بوفه‌ی کنار استخر، تراس برای حمام آفتاب و سرو غذا در اتاق نیز با پرداخت هزینه‌ی اضافی امکان‌پذیر است. وجود این امکانات مناسب رفاهی و اقامتی و ورزشی سبب گردیده است تا هتل تایتانیک بیزینس استانبول بعنوان یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول شناخته شود.

هتل تایتانیک بیزینس کارتال استانبول دارای رستورانی بسیار شیک و مجلل می باشد که در تراس قرار دارد و انواع غذاهای ترکی لذیذ در آن‌ها سرو می‌شود.

نام هتل Titanic Business Kartal
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 45min-35KM 
فاصله تا ایستگاه مترو(Kartal –  Kadıkoy) 1KM
تلفن 50 50 453 216 90+
وب سایت titanic.com.tr
آدرس Orta Mahallesi, Kaptanıderya Cd. No:37, 34880 Kartal

 

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =