هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول (Opera Hotel Bosphorus) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی‌اغلو واقع شده‌است. این هتل دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری استانبول و مراکز تفریحی- تجاری دارد. میدان تکسیم و خیابان پر جنب‌و‌جوش استقلال با همه کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و گالری‌‌هایش در فاصله نزدیکی از هتل اپرا قرار گرفته است.

اتاق‌های هتل اپرا بسفروس طراحی داخلی زیبایی داشته و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تخت‌خواب‌های استاندارد و راحت، تلویزیون مسطح ماهواره ای، میزکار، کاناپه و مینی‌بار اشاره کرد. حمام اختصاصی به‌همراه سشوار و لوازم‌بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. بعضی اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای حوضچه آب گرم و چشم‌اندازی بی‌نظیر رو به دریا هستند. گفتنی است اتاق‌های این هتل فضایی زیبا و شیک دارند به‌طوری که از اقامت در آن‌ها احساس خوشایندی خواهید داشت.

صبحانه هر صبح در بار و رستوران «Opera» که منظره‌ای زیبا رو به دریا دارد سرو می‌شود. دیگر رستوران هتل «Chef Meze» نام دارد و در قسمت پشت‌بام هتل واقع شده و با ارائه منتخبی از غذاهای لذیذ اژه‌ای و لبنانی از میهمانان پذیرایی می‌کند.

مرکز «La Spa & Fitness» با امکانات مختلفی ازجمله سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ گزینه ایده آلی برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی است. همچنین می‌توانید از شنا در استخر لذت برده یا در باشگاه بدنسازی ورزش کنید.

به‌علاوه با اقامت در هتل اپرا بسفروس در همه فضاها به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهید داشت و در صورت سفر با اتومبیل شخصی می‌توانید از پارکینگ عمومی هتل استفاده کنید.

همچنین امکانات ویژه افراد کم‌توان نیز در این هتل ارائه می‌شود. از دیگر خدمات می‌توان به کرایه اتومبیل، تبدیل ارز، صندوق‌امانات‌، راهنمای گردشگری، خدمات تجاری همچون فکس و فتوکپی، خدمات خشک‌شویی و انبار چمدان اشاره کرد. ضمن اینکه پذیرش هم به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده پاسخگویی خواهد بود. (لازم به ذکر است هریک از موارد فوق ممکن است مشمول پرداخت هزینه جداگانه باشند)

هتل اپرا بسفروس از یک مکان مرکزی در قلب شهر برخوردار است ، تنها 500 متر با بسفر و میدان تکسیم با تعداد زیادی از امکانات تفریحی ، مغازه ها ، کافه ها و رستوران ها قرار دارد. عمده ترین جاذبه های دیدنی در منطقه سلطان احمد ، از قبیل مسجد آبی ، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه ، در فاصله 4-5 کیلومتری هتل قرار دارد و با وسایل حمل و نقل عمومی استانبول به راحتی دردسترس است. هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول 43 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحا گوکچن 42 کیلومتر است.

مرکز کنگره استانبول در ۱.۷ کیلومتری ، مرکز کنگره لطفی کردار و سالن کنسرت جمال رشیت ری در ۱.۹ کیلومتری هتل واقع شده اند. تئاتر محسن ارطغرل 33 کیلومتر و میدان معروف سلطان احمد ۵.۵ کیلومتر با هتل فاصله دارند . فاصله فرودگاه استانبول با هتل اپرا 43 کیلومتر است . موقعیت مکانی هتل اپرا بسفروس در مرکز تجارت ، هنر و فرهنگ استانبول ، محل پیوند دو قاره ، چشم انداز بی نظیر آن از تنگه بسفر و شبه جزیره تاریخی ، معماری ویژه و کیفیت بالای سرویس دهی آن ، اقامت مهمانان خود را تجربه ای به یاد ماندنی تبدیل می کند.

نام هتل Opera Hotel Bosphorus
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 8min-650M
فاصله تا ایستگاه مترو(Taksim) 7min-600M
تلفن 00 45 372 212 90+
وب سایت operahotel.com.tr
آدرس Gümüşsuyu, Ömer Avni, İnönü Cd. No:26, 34427 Beyoğlu/İstanbul

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

هتل اپرا بسفروس استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل اپرا بسفروس استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

یک نظر

  1. نسیم ساحل

    سلام ، این تصاویر را جدی نگیرید چون بنده هم از همین عکس ها گول خوردم و اتاق روبه دریا را به مهمانان ایرانی نمی دهند ، ضمن اینکه با اینکه ما هزینه صبحانه را حساب کرده بودیم مستخدمین آنجا اصلا تمایل به استفاده از صبحانه را ندارند و در حین خوردن پیش دستی و وسایل را از زیر دستتون می برند و برخورد با ایرانی ها اصلا مناسب نیست ، خلاصه اینکه بخاطر همین موارد دیگه دلم نمیخواد استانبول برم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =