هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول (Almina Hotel Istanbul) یکی از هتل های ۴ ستاره استانبول است که با جاذبه های فرهنگی و تاریخی شهر استانبول احاطه شده است . مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی در نزدیکی این هتل هستند.

هتل آلمینا استانبول در منطقه ی تاریخی استانبول واقع شده و دارای اتاق هایی مبله با سرویس اینترنت می باشد. اتاق های هتل آلمینا استانبول دارای امکانات مدرن رفاهی اند و در اتاق ها تلویزیون و ماهواره هم وجود دارد.

می توانید روز خود را با صبحانه که به صورت بوفه سرو می شود، شروع کنید و بعد برای بازدید از منطقه ی تاریخی سلطان احمد بروید. موزه ی کاخ توپکاپی و بازار بزرگ هم در نزدیکی هتل هستند و بعد از گشت و گذار در شهر استانبول می توانید برای استراحت به هتل برگردید و برای صرف نوشیدنی مورد علاقه تان به بار موجود در تراس هتل بروید و از تماشای مناظر دریای مرمره لذت ببرید. 

هتل آلمینا استانبول در منطقه فاتیح که یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به موزه ها، معماری و بناهای تاریخی است، قرار دارد. منطقه سلطان احمد که در قلب تاریخی استانبول میزبان فرهنگ های رومی، بیزانس و عثمانی است این هتل ۴ ستاره را در خود جای داده است. از جاذبه های گردشگری استانبول که در نزدیکی هتل آلمینا قرار دارند و گردشگران با طی مسافت کوتاه و زمان اندک به آن ها دست خواهند یافت می توان به مسجد آبی، ایاصوفیه، میدان اسب دوانی، موزه کاخ توپکاپی و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. از هتل تا فرودگاه بین‌المللی صبیحا گوکچن نزدیک ۵۵ کیلومتر و تا فرودگاه جدید استانبول حدود 47 کیلومتر فاصله است.

تمام اتاق های هتل آلمینا استانبول دارای امکانات مدرن رفاهی از قبیل تلویزیون و ماهواره و سرویس اینترنت هستند. گردشگران می توانند بعد از گذراندن یک روز شلوغ در شهر به هتل برگردند و در اتاق ها و سوئیت های راحت هتل استراحت کنند. میهمانان هتل می توانند برای صرف نوشیدنی به بار هتل بروند که مشرف به دریای مرمره هم می باشد. میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل حمام ترکی و سونا استفاده کنند. تفاوتی ندارد که هدف شما از سفر تفریح باشد یا تجارت در هر صورت این هتل یک انتخاب عالی برای اقامت در این شهر است.

امکانات هتل آلمینا استانبول
رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، بالکن، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور، پذیرش و تحویل سریع، انبار بار و چمدان، تهویه، بار ، باغ، اتاقهای ضد صدا، گرمایش، منطقه بدون سیگار، خانه داری، خشکشویی، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، کفش و واکس، تورها، فکس و کپی، اتاق و امکانات برای معلولین، اتاقهای خالی از حساسیت، اتاق های خانوادگی، استخر، سونا، حمام ترکی و بخار، حمام ترکی، سرویس نگهداری کودکان

نام هتل Almina Hotel & Spa – Special Class
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 16min-6.3Km 
فاصله تا ایستگاه تراموا (Sultanahmet) 9min-800M
تلفن 00 38 638 212 90+
وب سایت alminahotel.com.tr
آدرس Sultan Ahmet Mahallesi, Akbıyık Değirmeni Sk. No:29, 34122 Fatih

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

هتل آلمینا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آلمینا استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Akgün İstanbul Hotel

هتل آکگون استانبول

هتل آکگون استانبول هتل آکگون استانبول (Akgün İstanbul Hotel) یکی از هتل های 5 ستاره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =