هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول

هتل آلاهان استانبول (Alahan Istanbul Hotel)یکی از هتل های 3ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای واقع شده و یک نمونه خوب از معماری مدیترانه ای در این شهر می باشد.  در نزدیکی بسیاری از فروشگاه ها، بوتیک ها و بازار واقع شده و برای کسانی که به قصد خرید به استانبول سفر می کنند مناسب است.

هتل آلاهان در حدود ۳۰۰ متری ایستگاه تراموای T1 واقع شده و دسترسی مهمانان هتل را به نقاط دیدنی استانبول را آسان می سازد. اصلی ترین جاذبه های گردشگری استانبول نظیر مسجد آبی، کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه که در آن ها زیبائی های تاریخی و توریستی استانبول در کنار فرهنگ عثمانی و بیزانس نمود می یابد فقط ۴ ایستگاه تراموا تا هتل آلاهان فاصله دارد.

نزدیکی به ساحل، صرافی ها، بازار بزرگ استانبول(Kapali Carsi)، مرکز خرید هیستوریا، چهارشنبه و جمعه بازار و همچنین داشتن پرسنل مودب از محاسن این هتل به شمار می آید. مسافران زمان مراجعت به کشور خود برای رسیدن به فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول باید ۱۵ کیلومتر را طی کنند.

هتل کلاسیک آلاهان دارای ۶۶ اتاق و ۱ سوئیت است که همه آن ها با کف پارکت، تلویزیون، خط تلفن مستقیم، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، دمپائی، دسترسی به اینترنت، گاوصندوق و تخت های راحت مجهز شده اند و حمامی اختصاصی با حوله در دسترس است. پرسنل هتل در ۲۴ ساعت شبانه روز اماده سرویس دهی به مهمانان هستند و سعی دارند آن ها را با خدمات کاملی که ارائه می دهند راضی سازند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل آلاهان که در اختیار مهمانان قرار می گیرد شامل سونا و ماساژ می باشد و مهمانان علاقه مند به فعالیت های ورزشی می توانند در باشگاه بدنسازی هتل ورزش کنند. بعد از یک روز گردش و تفریح خوردن انواع غذاهای محلی تازه و غذا های کلاسیک بین المللی در بوفه رستوران هتل آلاهان می تواند بسیار لذت بخش باشد.

نام هتل Alahan Istanbul Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 15min-7.5Km 
فاصله تاایستگاه تراموا (Langa) 1min-79M
تلفن 03 51 529 212 90+
وب سایت alahanhotel.com
Aksaray Mahallesi, Manastırlı Rıfat Sok. No:25, 34096 Fatih

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آلاهان استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Air Boss Istanbul Airport and Fair Hotel

هتل ایرباس استانبول

هتل ایرباس استانبول هتل ایرباس استانبول (Air Boss İstanbul Airport and Fair Hotel) یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =