پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول(Aspen Hotel) یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در مرکز استانبول و در 1 کیلومتری بازار بزرگ استانبول قرار دارد.

هتل آسپن استانبول یک محل اقامت عالی با ارائه سرویس فوق العاده به مسافران است. با اقامت و رزرو هتل آسپن استانبول می توانید به راحتی به هر آنچه استانبول برای نمایش دارد، دسترسی داشته باشید .مسجد شاهزاده محمد، موزه هنرهای خرازی ترکیه و هم چنین قنات والنس .موقعیت هتل اسپن استانبول بسیار مناسب است بطوریکه به مراکز خرید استانبول و دیدنی های استانبول دسترسی آسان دارد.

هتل آسپن حدود 10 دقیقه پیاده تا بندر ینی کاپی فاصله دارد و ازآنجا می توانید قایق های موتوری کرایه کنید که به اکثر شهرهای ترکیه ی آسیایی دسترسی دارند. فرودگاه جدید استانبول در 46 کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل دارای 63 اتاق در انواع اتاقهای1 تخته،2 تخته،3 تخته و استاندارد است که هرکدام از اتاق ها دکوراسیونی مدرن دارند اما احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمامی اتاق ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی ومجهزبه تهویه هوا،ماهواره،تلویزیون ال سی دی،تلفن،مینی بار،حمام،سشوار،صندوق امانات،روم سرویس 24 ساعته،گاو صندوق ویخچال را دارا می باشند. مهمانان می توانند در حالی که مناظر زیبای دریای مرمره را تماشا می کنند،از ماساژی ماهرانه درجکوزی پشت بام لذت ببرند.همچنین یک استخر سرپوشیده، حمام سنتی و سونا برای مهمانان تدارک دیده شده است.

همه روزه می توانید دررستوران هتل صبحانه ی سلف سرویس نوش جان فرمایید. این رستوران باشکوه برای ناهاروشام مجموعه ی متنوعی ازغذاهای ترکیه ای و بین المللی را سرو می کند.دو کافه هم در ساختمان تدارک دیده شده است.

امکانات هتل آسپن استانبول 
استخر سر پوشیده، ماساژ، حمام آب گرم، جکوزی، سونا، استخر کودکان،رستوران،کافی شاپ ، انبار بار و چمدان، سوئیت خانوادگی، محوطه مخصوص سیگار کشیدن، کتابخانه، پرستار بچه، ترانسفرفرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، رختشوی خانه، کارکنان این هتل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی، بلژیکی و ترکی صحبت می کنند.

نام هتل Aspen Hotel
درجه هتل
فاصله تا میدان تکسیم 11min-6.6Km 
فاصله تا ایستگاه مترو(Marmaray) 1min-110M
تلفن 61 53 518 212 90+
وب سایت اطلاعاتی یافت نشد
آدرس Mesih Paşa Mahallesi, Aksaray Cd. No:25, 34150 Fatih/İstanbul, Turkey

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

هتل آسپن استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی هتل آسپن استانبول

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول هتل فیرمونت کوازار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul Hotel) یکی از هتل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =