معرفی 4 بوتیک هتل زیبای استانبول

معرفی 4 بوتیک هتل زیبای استانبول

بوتیک هتل های استانبول
هتل بوتیک‌ ها تقریبا از دهه ۸۰ میلادی در دنبا رواج یافتند، آنها از هتل ها تاحدی کوچکترند و به دلیل طراحی زیبا و معماری خاص خود معروف شده اند. در حقیقت، این بوتیک ها در نوع خود یکی از آثاری دیدنی محسوب می شوند که اقامت در این نوع اقامتگاه ها موجب می شود حال و هوای متفاوتی را تجربه کنید. نکته جالب توجه این که در پاره ای از اوقات هزینه‌ اقامت در بوتیک هتل ها ممکن است با یک هتل لوکس برابری کند. استانبول سرا در این مطلب به معرفی برخی از بوتیک هتل های استانبول می پردازد، با ما همراه باشید.

بوتیک هتل های زیبای استانبول

هتل گزی باسفرس استانبول | Istanbul Gezi Bosphorus Hotel
این اقامتگاه که در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است، در مرکز شهر استانبول، در کنار میدان تکسیم و ایستگاه متروی تکسیم واقع شده است، همچنین یکی از بوتیک هتل های استانبول می باشد. خیابان استقلال در نزدیکی هتل گزی باسفرس استانبول Istanbul Gezi Bosphorus Hotel است و این هتل به بسیاری از رستوران ها، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری استانبول نزدیک است. همچنین دارای یک رستوران و کافه مدیترانه ای است که دارای چشم انداز باسفرس با فضایی عالی است و با طراحی دوست داشتنی ترکیب شده است و غذای خوشمزه و نوشیدنی های مدرن در تراس را ارائه می دهد. باسفرس با ۵ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است و از نزدیکترین ایستگاه مترو ۱۰۰ متر فاصله دارد. کاخ دلما باهچه در ۱ کیلومتری هتل واقع شده و با مرکز کنگرهLutfi Kirdar تقریبا ۱٫۶ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه استانبول در 43 کیلومتری هتل قرار گرفته است، در حالی که فرودگاه صبیحاگوگچن۳۱ کیلومتر از هتل دور است.

هتل گزی باسفرس استانبول   

خدمات رفاهی هتل گزی باسفرس استانبول
خدمات رفاهی در این هتل لوکس ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و ۴ اتاق جلسه، مرکز تجاری ۲۴ ساعته است و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی میسر می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل، امکانات ورزشی و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی، ایتالیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، اینترنت سیمی و وای فای کاملا رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به تلویزیون در مناطق عمومی هتل نیز دسترسی خواهید داشت. خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه، ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه با هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید از ساعت ۱۲:۰۰ تا قبل از ساعت ۱۳:۰۰ اقدام کنید. امکانات تفریحی این هتل شامل سونا، مرکز تناسب اندام، خدمات زیبایی، آبگرم و مرکز سلامتی، باغ، محلی برای پیک نیک و مبلمان فضای باز نیز می باشد. به مانند سایر بوتیک هتل های استانبول تیز دارای رستوران و کافه است که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد.

هتل سارنیک پریمایر استانبول | Istanbul Sarnic Premier Hotel
یکی از بوتیک هتل های استانبول است که در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است، در منطقه تاریخی سلطان احمد واقع شده و دارای چشم انداز پانوراما از مسجد آبی و دریای مرمره است. رستوران این هتل در تراس غذاهای ترکیه ای و همچنین غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. در طبقه اول و در کافه غذاهای بین المللی و انواع نوشیدنی ها ارائه می گردد. شما همچنین می توانید از وعده های غذایی خود در باغ این هتل لذت ببرید. مهمان همچنین می تواند نحوه تهیه غذاهای سنتی ترکی را در مشاهده کنند این هتل ۵ دقیقه پیاده روی تا موزه اباصوفیه و کاخ توپکاپی فاصله دارد و فرودگاه استانبول در۵۷ کیلومتری هتل واقع است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به تاریخ، آثار تاریخی و معماری است.

 

هتل سارنیک پریمایر استانبول

خدمات رفاهی هتل سارنیک پریمایر استانبول
امکانات رفاهی از جمله اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش ها و مناطق عمومی هتل و امکانات برگزاری جلسات که با فضای کنفرانس و اتاق جلسه برای مهمانان فراهم شده است و امکانات خشکشویی نیز در این هتل در دسترس می باشد. از دیگر خدماتی می توان به خدمات نگهبانی، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافه، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری و خدمات میز پذیرش که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد، اشاره کرد. می توانید زمانی که در این هتل اقامت دارید از امکاناتی نظیر دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. پذیرش هتل نیز در تمام ۲۴ ساعت روز خدمات ارائه می دهد، دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) می باشد و صندوق امانات و انبار چمدان نیز جهت استفاده در زمان های ضروری می توانید چمدان خود را در آن به امانت بگذارید. در این هتل صبحانه به صورت رایگان و پارکینگ نیز بدون هزینه اضافی در دسترس است. دستگاه خودپرداز بانک، خدمات عروسی، تلویزیون در مناطق مشترک هتل و یک کتابخاته نیز در اختیار مهمانان قرار می گیرد. شما می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ وارد هتل شوید و در نظر داشته باشید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ نیز می بایست اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های ترکی، روسی و انگلیسی صحبت می کنند. امکانات و خدمات تفریحی این هتل نیز شامل استفاده از تور های دوچرخه سواری و یا پیاده روی و همچنین استفاده از کتالبخانه و یا مبلمان فضای باز نیز می باشد. رستوران و کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد و مهمانان می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول | Istanbul GLK PREMIER Acropol Hotel

این اقامتگاه که در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است، یکی از بوتیک هتل های استانبول به شمار می رود، دارای چشم انداز اباصوفیه، مسجد آبی و دریای مرمره می باشد و در فاصله نزدیکی از کاخ توپکاپی قرار گرفته است. برخی از اتاق ها دارای یک بالکن با منظره ای فوق العاده می باشند. رستوران این هتل، غذاهای معتبر ترکی را ارائه می دهد و در کافه آن مهمانان می توانند از نوشیدنی های محلی و بین المللی و نوشیدنی های گرم لذت ببرند. آبمیوه های تازه را نیز می توان در کافه دیگر هتل یافت. فرودگاه آتاتورک استانبول در ۱۳٫۷ کیلومتری هتل واقع شده است. هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول Istanbul GLK PREMIER Acropol Hotel یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به آثار تاریخی، معماری و تاریخ است. مهمانان می توانند از تمرین در مرکز تناسب اندام هتل نیز استفاده کنند.

هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول

خدمات رفاهی هتل جی ال کی پریمایر آکروپل استانبول
خدمات رفاهی در این هتل لوکس ۵ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۲۰ متر فضای کنفرانس و یک اتاق جلسه، مرکز تجاری، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و امکان استفاده از پارکینگ خودرو با هزینه اضافی و همچنین استفاده از پارکینگ عمومی و پارک در خیابان نیز میسر می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل، امکانات ورزشی و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، عربی و ترکی صحبت می کنند. امکان دسترسی به مناطق مخصوص برای کشیدن سیگار، دارای مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، اینترنت سیمی و وای فای کاملا رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است و همچنین به تلویزیون در مناطق عمومی هتل نیز دسترسی خواهید داشت. خدمات حمل و نقل به فرودگاه با هزینه اضافه، ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، خدمات عروسی، صبحانه با هزینه اضافه از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید. امکانات تفریحی این هتل شامل سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی، باغ و مبلمان فضای باز نیز می باشد. همچنین خدمات و تجهیزات ورزشی این هتل شامل تورهای پیاده روی، دوچرخه سواری با هزینه اضاف، یک باغ زیبا و یک کتابخانه نیز می باشد. رستوران و کافه هتل نیز به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد.

هتل گلدن وی استانبول | Hotel Golden Way Istanbul
هتل گلدن وی استانبول که در سال ۲۰۱۳ ساخته شده است، در منطقه اسنلر، در فاصله ۱۷ دقیقه رانندگی از فرودگاه آتاتورک و در ۹ دقیقه از ترمینال اتوبوس اسنلر واقع شده است. صبحانه روزانه در سبک بوفه به مهمانان تحویل داده می شود. شما می توانید ناهار و شام را در رستوران هتل صرف کنید و همچنین از انواع نوشیدنی ها در کافه هتل لذت ببرید یا یک فنجان قهوه بخورید و یا از خوراک های سبک سفارش دهید. این هتل که یکی از زیباترین بوتیک هتل های استانبول است، خدمات حمل و نقل را به ترمینال اتوبوس اسنلر، فرودگاه آتاتورک، استادیوم المپیک آتاتورک و برخی از مراکز گردشگری استانبول در نزدیکی هتل از جمله بازار استقلال را فراهم می کند. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافران علاقه مند به خرید، موزه ها و تاریخ است.

هتل گلدن وی استانبول

خدمات رفاهی هتل گلدن وی استانبول
هتل گلدن وی استانبول دارای ۱۸۰ اتاق در ۱۷ طبقه می باشد که نشان دهنده مرتفع بوده این هتل زیبا است و خدمات رفاهی آن شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با ۴۵۰ متر فضای کنفرانس و ۵ اتاق جلسه، خدمات برگزاری عروسی، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی و پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. خدمات حمل و نقل فرودگاه با هزینه اضافی، صبحانه با هزینه اضافی، مکانی جهت نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی)، خدمات تبدیل ارز، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های ترکی، آلمانی، بلغاری، روسی، عربی، رومانیایی، هندی و انگلیسی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق به مانند سایر بوتیک هتل های استانبول می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

گلدن وی در استانبول
اما امکانات تفریحی این هتل شامل سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز و سونا نیز می باشد. همچنین خدمات و تجهیزات ورزشی این هتل شامل تجهیزات ورزش های چرخه سواری، دارت، اسنوکر است، همچنین هتل دارای، یک باغ زیبا، کتابخانه، رستوران و یک کافه است که به مهمانان خود خدمات ارائه می دهد، به گونه ای که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند و در این مکان بنوشند. این چها مورد فقط بخش کوچکی از بوتیک هتل های استانبول می باشند که یک به یک معرفی شدند.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

هتل مولا استانبول

هتل مولا استانبول هتل مولا استانبول (Mula Hotel) یکی از هتل های پنج ستاره استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =