سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

معرفی مراکز خرید تخفیف دار در استانبول

معرفی مراکز خرید تخفیف دار در استانبول

استانبول از شهرهای معروف دنیا برای خرید است و در آن فروشگاه های ارزان قیمت زیادی هم وجود دارد. می خواهیم تعدادی از مراکز خرید ارزان و تخفیف دار استانبول را معرفی کنیم، با استانبول سرا همراه شوید تا با این مراکز خرید آشنا شوید.

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

مرکز خرید ۲۱۲ در استانبول یکی از مراکز بزرگ و منحصر به فرد ارائه دهنده مارک های بسیار معروف دنیا می باشد. در تمام طول سال شما می توانید در این مرکز خرید با قیمت های بسیار پایین لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. اکثر مارک های معروف ترک و مارک های معروف دنیا که در ترکیه شعبه دارند در این مرکز نیز شعبه دارند و شما به صورت مستقیم می توانید خرید خود را انجام دهید. پارکینگ در این مرکز به صورت رایگان می باشد. البته نه تنها این یک مرکز خرید می باشد بلکه یک مرکز تفریح برای خانواده نیز به حساب می آید. این مرکز دارای سالن های سینما، اتاق های نگهداری کودک، رستوران های متنوع، اتاق های بازی کودک، مرکز کمک های اولیه، مسجد، البته نه تنها پوشاک بلکه بسیاری از لوازم تزیینی، لوزم خانگی و … نیز در این مرکز وجود دارد.

در زیر به برخی از این برندها اشاره شده است:

  • LC Waikiki
  • Tommy Hilfiger
  • G-Lingerie
  • Outset (Diesel)
  • Deichmann
  • U.S. Polo
  • Danielle Lopez
  • Herry
  • Derimod
  • Park Bravo
  • Nine West
  • La Senza
  • Cacharel
  • Pierre Carden
  • و …

آدرس مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول نزدیک به فرودگاه آتاتورک استانبول می باشد. البته بزرگترین پارکینگ را دارا می باشد. در واقع جای پارک برای ۳۵۰۰ خودرو در این مرکز خرید برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول

مترو و اتوبوس: برای رفتن به این مرکز خرید از طریق مترو می توانید از ایستگاه های متروی نیشان تاشی، شیشلی و یا ایستگاه متروی عثمان بی استفاده نمایید. از طریق اتوبوس های ۷۹ و ۸۹ نیز می توانید به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

آدرس: Mahmutbey, Taşocağı Yolu No:5, 34218 Bağcılar/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول در تاریخ 1 آوریل 2000 افتتاح شده است. این مرکز خرید از مراکز خرید تخفیف دار در استانبول می باشد که در منطقه زیتون بورنو ( Zeytinburnu) واقع شده است. این شرکت با سرمایه گذاری مشترک شرکت های Emintaş و İleri Mensucat مورد بهره برداری قرار گرفته است. این مرکز در ابتدا 25 فروشگاه را به نمایش گذاشت اما امروزه تعداد مغازه های آن به 118 مغازه افزایش یافته کرده است. مساحت اولیویوم 45000 متر مربع است که در 4 طبقه به ارایه خدمات خرید و فروش می پردازد. علاوه براین در این مرکز خرید شما می توانید از مغازه ها و خدمات سوپرمارکت ها،۶ سالن سینما، سالن تئاتر، ۱۵ سالن بولینگ، انواع رستوران ها و کافی نت های استفاده نمایید.

مرکز خرید اولیویوم استانبول

آدرس مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید اولیویوم در داخل شهر استانبول واقع شده است. استانبول، زیتون بورنو، محله گوکالپ، پروفسور موآمر آکسوی. این مرکز خرید دارای یک پارکینگ با ظرفیت 1000 اتومبیل در 2 طبقه است.

مترو و اتوبوس: برای رفتن به این مرکز خرید شما می توانید از اتوبوس های شماره ۳۱،۸۱،۱۵ و ۹۳،۲۵۲،۳۴،۵۰۰، و … می توانید استفاده نمایید. همچنین از خطوط مترو ینی بوسنا و شیشلی نیز می تواند به این مرکز خرید برود.

آدرس: Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوپتیموم استانبول

مراکز خرید تخفیف دار در استانبول با ارائه یک مجموعه گسترده ای از گزینه های بسیار متنوع از سرویس های فروشگاهی، غذاخوری، سرگرمی و … برای گردشگران در ترکیه امکانات بسیاری را فراهم می کنند. در این میان مرکز خرید اوپتیموم استانبول که یک شعبه نیز در آنکارا دارد مجموعه متنوعی از برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است. از جمله این برندها می توان به Mango, US Polo, Adidas, Nike و … اشاره کرد.

این مرکز خرید شامل 5 طبقه مغازه های خرده فروشی می باشد که شامل فروشگاه های معتبر پوشاک، مواد غذایی، مراکز تفریحی، سالن اسکی، سالن سینما و … می باشد. البته این مرکز خرید دارای معماری بسیار زیبایی می باشد به خصوص پنجره هایی که توسط پانل های خاکستری رنگ پوشیده شده اند که در هر فصل رنگ این پانل ها تغییر می یابند. این معماری و منظره به چشم انداز مرکز خرید کمک می کند تا یک چشم انداز در حال تغییر در فصول مختلف سال داشته باشد. در هر طبقه نیز شاهد سبک های متنوعی از طراحی داخلی مرکز خرید هستیم که تجربه متفاوت و متنوعی را برای مشتریان رقم می زند.

مرکز خرید اوپتیموم استانبول

آدرس مرکز خرید اوپتیموم استانبول

این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است. این مرکز خرید در منطقه اتیلر، اریامان عایشه یولو قرار گرفته است. همچنین در نزدیکی بزرگراه TEM واقع شده و از سراسر شهر قابل دسترسی است.

مترو و اتوبوس: برای رفتن به این مرکز خرید شما می توانید از خطوط متروی کدی کوی و کارتال استفاده نمایید. همچنین می توانید از منطقه تقسیم برای رفتن به این مرکز به راحتی استفاده نمایید.

آدرس: Yeni Sahra, Optimum Outlet AVM Otoparkı No:10, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

مرکز خرید اوت‌لت دیپوسایت استانبول

مرکز خرید دیپوسایت یکی از مجلل ترین مراکز خرید اوت لت در استانبول می باشد که با داشتن ۱۱۰ فروشگاه که عرضه کننده برندهایی چون رومن، سامسونگ و کوتون می باشد بسیار مورد توجه مشتاقان خرید خارج از فصل است. همچنین این مرکز خرید دارای ۱۲ رستوران لوکس و سالن‌های ورزشی متعدد است که در منطقه ایکیتالی قرار دارد.

مشتریان این مرکز خرید مطمئن هستند که می‌توانند با کمترین هزینه اجناس با کیفیت بالا و بهترین مارک ها را تهیه نمایند البته شاید اجناس مناسب فصل خرید نباشد اما حتماً از لحاظ اقتصادی بسیار با صرفه است.

مرکز خرید اوت‌لت دیپوسایت استانبول

آدرس: Ziya Gökalp, Giyim Koop. Sanayi Sitesi, Osb/Başak Atatürk Bulvarı No:25, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

brandium avm ataşehir

مرکز خرید برندیوم استانبول

مرکز خرید برندیوم استانبول مرکز خرید برندیوم استانبول (Ataşehir Brandium Avm) یکی از مراکز خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 8 =