چهارشنبه 29 فروردین 1403

معرفی بهترین فروشگاه‌های لباس بچه در استانبول

معرفی بهترین فروشگاه‌های لباس بچه در استانبول

بخش خرید در سفر یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های آن محسوب می‌شود، با تور استانبول به شهری سفری می‌کنید که مردمش به مد و آرایش اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و خرید لباس یکی از جذابیت‌های ویژه سفر است . بسیاری از پیشنهادات خریدی که برای این شهر وجود دارد، شامل مراکز خرید بزرگ استانبول و خرید لباس در فروشگاه‌های برجسته و باکیفیت داخلی و بین‌المللی است، با استانبول سرا همراه باشید تا با بهترین فروشگاه های لباس بچه در استانبول آشنا شده و بتوانید در تور استانبول برای فرزندتان لباس‌های خوبی بخرید.

فروشگاه Armani Junior

اگر از طرفداران برند آرمانی هستید و همیشه در حال زیر و رو کردن مجموعه‌های فصلی‌اش هستید خبر خوب برای شما این که در سفر به استانبول می‌توانید به شعبه نوجوانان آن در باکرکوی بروید و بین اجناس لوکس و درجه یکش بگردید. این فروشگاه بزرگ و کاملا مدرن با طراحی تیره و روشنش کمی از سبک و سیاق کودکانه دور است اما بعد از این که وارد آن می‌شوید و از پله‌هایش بالا می‌روید لباس‌های دخترانه و پسرانه از سنین خردسال تا نوجوان نظر شما را از دکوراسیون به خودشان معطوف می‌کنند. البته بیشتر لباس‌ها مربوط به سبک خیابانی و راحت هستند اما می‌توانید لباس‌های رسمی محدودی هم بین آن‌ها انتخاب کنید.

فروشگاه Armani Junior

آدرس: Galleria Alışveriş Merkezi, Ataköy 1. Mahallesi Rauf Orbay Cad, Kennedy Cd. No:6 D:21, 34158 Bakırköy, Turkey

تلفن: 58 11 661 212 90+

فروشگاه Aziz Bebe

عزیز ببه یکی از برندهای برجسته و باکیفیت ترکی است که از سال ۱۹۸۴ تا کنون لباس‌های باکیفیتی برای رده‌بندی سنی نوزادان تا ۶ سال تولید کرده است. این شرکت همیشه در نظر داشته که با تولید لباس کودکان مخصوصا نوزاد تا خردسال، حرکتی در جهت عرضه لباس‌های باکیفیت داخلی در بازارهای منطقه‌ای و جهانی داشته باشد. شما می‌توانید زیباترین لباس‌های دخترانه و پسرانه نوزادی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و مجموعه‌های کوچک بزرگ با قیمتی نازل‌تر از آنچه در ایران پیدا می‌کنید خریداری نمایید.

فروشگاه Aziz Bebe

آدرس: Tevfik Bey, Halkalı Cad. Armonipark AVM No:132 D:BB-14, 34295 Küçükçekmece/İstanbul, Turkey

تلفن: 33 36 426 212 90+

آدرس: Esenkent, Sunflower Life Center, Süleyman Demirel Cd. No:1 D:6, 34510 Esenyurt/İstanbul, Turkey

تلفن: 18 59 672 212 90+

فروشگاه Beymen Kids

یکی دیگر از برندهای منحصر به فرد و برجسته پوشاک بچه ترکی بیمن کیدز است. این شرکت تجربه دلچسبپ و دوست‌داشتنی ازخرید لباس بچه به مشتریان خود ارائه می‌دهد و تازگی موفق شده تا خط تولید لباس‌های مردانه و زنانه را هم راه‌اندازی کند. بنابراین نه تنها فرزندتان می‌تواند از لباس‌های مرغوب و باکیفیت این مارک بهره ببرد بلکه شما هم می‌توانید خرید خوبی داشته باشید. مخصوصا بچه‌هایی که در اوایل دوره بلوغ هستند در رنج سنی ۱۱، ۱۲ سال به شدت عاشق لباس‌های سبک خیابانی و به روز این فروشگاه می‌شوند. شما حتی می‌توانید از طریق وبسایت رسمی شرکت هم لباس‌ها را انتخاب کرده و به آدرس هتل و یا اقامتگاه‌تان تحویل بگیرید.

فروشگاه Beymen Kids

سایت: beymen.com

فروشگاه Blue Key

شرکت بلو کی یکی دیگر از کمپانی‌های تولید لباس دخترانه و پسرانه ترکی از سال ۱۹۸۷ تا کنون است که سال‌ها تجربه، استراتژی درست و حساب شده و نیروی انسانی کارآمد باعث شده که همیشه در حال رشد و پیشرفت و گسترش کارهایشان باشند. این برند سالانه ۱۲ مجموعه لباس برای معتبرترین نام‌های تجاری دنیا محصول تولید می‌کنند. این برند به صورت تخصصی سعی کرده با در نظر گرفتن سبک و سلیقه معاصر لباس‌های راحت و باکیفیت برای فعالیت‌های روزانه طراحی و تولید کند. این برند یکی از تولیدی‌های بسیار باکیفیت مقرون به صرفه است تا مشتریان بتوانند برای لباس‌های روزانه فرزندانشان خرید مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. به علاوه شما می‌توانید به راحتی خرید اینترنتی هم داشته باشید

فروشگاه Blue Key

آدرس: Göztepe Mah. Rahim Sok. No: 14 Mahmutbey, Bağcılar, 34321, Turkey

تلفن: 18 18 524 532 90+

بیشتر بخوانید: مراکز خرید عمده لباس کودک در استانبول

فروشگاه Burberry Kids

یکی دیگر از برندهای خارجی باکیفیت و لوکس Burberry Kids محصول انگلیس است. که لباس‌های نوزادی تا ۱۴ سال برای دختران و پسران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با رفتن به فروشگاه جذاب و مدرن آن از جدیدترین محصولات فصلی دیدن کنید. به علاوه اگر خوش‌شانس باشید و آخر فصل در استانبول باشید می‌توانید از حراجی‌های فصلی خریدهای به مراتب ارزان‌تری هم داشته باشید. شما می‌توانید طیف وسیعی از لباس‌های پوست اصل، لباس، شلوار و کفش را بخرید. به علاوه در صورت تمایل امکان خرید اینترنتی را هم دارید.

فروشگاه Burberry Kids

آدرس: İstinye Mahallesi, Tarabya Bayırı Cd. İstinyepark Alışveriş Merkezi No:11 D:227, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

تلفن: 65 65 345 212 90+

فروشگاه Chicco

همه ما می‌دانیم که چیکو یکی از بهترین محصولات تولید لباس و لوازم مورد نیاز نوزادان در سراسر دنیاست. این شرکت حالا بعد از گذشت ۵۰ سال فعالیت مستمر و موثر در این صنعت در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا نمایندگی فعال دارد. این برند با محصولات متنوعی از جمله امنیت کودک، لوازم بهداشتی، انواع وسیله‌های مربوط به غذا مثل شیشه شیر، سر شیر، واشر، فلاکس، پستانک، و همینطور لوازم بازی و پوشاک سعی کرده تمامی نیازهای خانواده را برطرف کند.

فروشگاه Chicco

آدرس: Kocatepe, Paşa Cd D:Block 52, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey

تلفن: 03 86 640 212 90+

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =