مرکز خرید 212 استانبول، بزرگترین اوتلت استانبول

مرکز خرید 212 استانبول، بزرگترین اوتلت استانبول

مرتبه بازنگری این مطلب: 2 تاریخ بازنگری این مطلب: 97/10/06

مرکز خرید 212 یک اوت لت بسیار معروف با 235 هزار متر مربع مساحت و زیربنایی هفتاد هزار مترمربعی می باشد. درواقع اوت لت به مکانی می گویند که شعبه برندهای معروف سراسر جهان اجناس خود را به خاطر تغییر فصل، تک سایز ماندن و یا قیمت در آن به فروش میرسانند. این اوت لت در سال 2009 با معماری زیبا و بسیار زیبا و دیدنی ساخته شده است.

در مرکز خرید 212، مرکز تفریحی کودکان و سالن های سینما نیز موجود می باشد اما بیشتر اجناس حراجی و قیمت مناسب فروخته می شود به همین دلیل به چشم خرید به اینجا نگاه کنید.

فروشگاه ها و مغازه های اوت لت 212 استانبول در زمینه های کتاب، موسیقی، لوازم آشپرخانه، لوازم بهداشتی و ارایشی، لوازم الکترونیکی، مدیا مارکت، پوشاک، کیف و کفش و … فعالیت می کنند.

بیشتر از 175 در برندهای مختلف ال سی وایکیکی، پولو گاراژ، کوتون، پارکس، فلش اند آیس باز پیستی، پلی لند و همینطور برندهای دیگری مثل Cinemarine, AMF Bowling, Tommy Hilfiger, Network/Fabrika/Divarese, D&R, Derimod, Kiğılı, Kemal Tanca, Cacharel, Beymen Business Altınyıldız, Converse Columbia, Tekin Acar and Yves Rocher besides در مرکز خرید 212 استانبول وجود دارند. بیشتر شلوغی های این مرکز خرید به خاطر هزینه مقرون بصرفه و کیفیت اجناس است.

نزدیکی مرکز خرید 212 به فرودگاه آتاترک و قرار گرفتن در منطقه ای مملو از فضای خالی، مشکل پیدا کردن جای پارک را از میان برداشته و آن را از فروشگاه های همجوار خود متمایز ساخته است.

مرکز خرید ۲۱۲ استانبول دارای ۸ طبقه بوده و سرویس رفت وبرگشت رایگان آن دسترسی از هر نقطه ای از شهر را آسان کرده است. از طریق وب سایت آن می توانید اطلاعات  ساعت و ایستگاه های حرکت سرویس ها راجستجو نمایید.

از کافی شاپ یا رستوران خاص این مرکز خرید میتوان به برکت دنر، برگرکینگ، گرین سالاد، کی اف سی و رامیز اشاره کرد. راستی یادتان باشد بستتی ماستی طبقه پایین را حتما امتحان کنید.

مرکز خرید 212 استانبول هر روز از 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

نحوه دسترسی به اوت لت 212 استانبول

برای رفتن به این مرکز خرید از میدان تکسیم ،سوار اتوبوس شماره ۸۹c و ۸۹t شوید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی اوت لت 212 استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =