پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول

مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید استانبول می‌باشد که در ۱ اکتبر سال ۱۹۸۷ با حضور رئیس جمهور وقت ترکیه در پی پیشرفت‌های مدنی ترکیه، در زمینی به وسعت ۷۸ هزار متر مربع و در ۴ طبقه تأسیس شد.

مرکز خرید گالریا آتاکوی در منطقه باکرکوی و در خیابان ساحلی رئوف اروبی Rauf Orbay در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد.

این مرکز خرید امروزه دارای با سابقه ترین بوتیک‌ها و مغازه‌های استانبول است که اگر می‌خواهید خرید پوشاک شیک را با قیمتی معقول داشته باشید یکی از بهترین مکان‌ها که باید به آن در تور استانبول مراجعه کنید مرکز خرید گالریا آتاکوی می‌باشد و خوب است بدانید در ماه حدود ۱٫۲ میلیون نفر از این مکان بازدید می‌کنند.
در این پاساژ می‌توان انواع کالا نظیر لباس برای آقایان، بانوان و کودکان، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … را خریداری کرد و برندهای خوبی در زمینه پوشاک در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

امکانات مرکز خرید گالریا آتاکوی استانبول

مرکز خرید گالریا آتاکوی با آن که قدیمی است اما دارای امکانات و شرایط مناسبی برای خرید است که خریدی عالی را برای شما رقم می زند و می‌توانید علاوه بر خرید، از امکانات رفاهی آن هم بهره مند شده و از وقتی که برای خرید در تور استانبول می‌گذارید لذت ببرید.

در زیر امکانات این مجموعه را برای شما ذکر می‌کنیم:

  • مرکز خرید گالریا آتاکوی دارای ۱۳۴ فروشگاه می‌باشد که در ۲ طبقه فروشگاهی از این مجموعه قرار دارند.
  • ۲ طبقه دیگر این پاساژ به دیگر امکانات تفریحی اختصاص داده شده است.
    فود کورت این پاساژ دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است که در آن می‌توانید غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود را نوش جان کنید و در میان آن‌ها برندهای مشهور فست فود هم دیده می‌شود.
  • یکی از ویژگی‌های اصلی این مرکز خرید داشتن پیست اسکی روی یخ (پاتیناژ) است که امکانات ورزشی این مجموعه را در کنار باشگاهی مجهز، کامل کرده و این پیست اسکی روی تنها پیست عمومی استانبول است که همین این مکان را حائز اهمیت چندان کرده.
    سالن سینمایی هم در مرکز خرید گالریا آتاکوی وجود دارد که می‌توانید فیلم‌های روز ترکیه را در آن‌ها مشاهده کنید.
  • این مجموعه همچنین دارای یک سالن بولینگ نیز می‌باشد.
  • پارکینگ مجموعه دارای ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید گالریا استانبول

بهترین و راحت‌ترین راه که برای شما در تور استانبول به صرفه باشد این است که با مترو خط M1A به ایستگاه Atakoy آتاکوی بیایید و بعد از آن سوار اتوبوس و یا تاکسی شده و به مرکز خرید دسترسی داشته باشید.
البته می‌توانید این مسیر را با پیاده روی ۳۰ دقیقه‌ای طی کنید و ضمن دسترسی به این پاساژ از دیگر مکان‌های دیدنی در نزدیکی آن بازدید کنید. چرا که مراکز خرید خوبی در نزدیکی این مکان قرار دارد.

همچنین راه دیگری برای آمدن به آتاکوی وجود دارد و آن استفاده از خطوط تراموا و پیاده شدن در ایستگاه باکرکوی bakir koy است که بعد از آن با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید به مرکز خرید گالریا آتاکوی دسترسی داشته باشید.

اگر هم می‌خواهید از بخش آسیایی بیایید می‌توانید سوار بر قایق شده (قایقی که به مقصد باکرکوی برود) و در ایستگاه باکرکوی و دقیقاً در فاصله چند متری از مرکز خرید از قایق پیاده شوید.

اگر به دنبال خرید آرام و به دور از هیاهوی هستید مرکز خرید گالریا را انتخاب نمایید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید گالریا

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + شانزده =