پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید کروسل استانبول

مرکز خرید کروسل استانبول

مرکز خرید کروسل(Carousel Shopping Center) با ۲۲ سال قدمت از قدیمی ترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه باکرکوی استانبول واقع شده است.

مرکز خرید کروسل استانبول که در سال ۱۹۹۵ به عنوان چهارمین مرکز خرید استانبول افتتاح شد، تخت سلطنتی خود را با داوطلبان تاسیس کرد و در سال ۲۰۱۵ با طرح رنسانس خود از سیستم مکانیکی الکتریکی، نورپردازی، استخر و باغبانی به بازسازی آن ها پرداخت. آسانسور و پله برقی با آخرین فناوری ممکنه ساختمانی هوشمند را ساخت.

مرکز خرید کروسل استانبول دارای ۴ طبقه است که به ترتیب طبقه ی همکف، طبقه ی اول، طبقه ی دوم و طبقه ی سوم می باشد. مرکز خرید کروسل استانبول در مجموع مساحت ۷۶۵۰۰ متر مربع بنا شده است و دارای مجموع ۱۱۷ فروشگاه، رستوران و کافه می باشد. مرکز خرید کروسل استانبول دارای ۷ آسانسور و ۱۲ پله برقی می باشد که رفت آمد ماهانه ۱٫۵ میلیون بازدیدکننده را آسان می کند.

در مرکز خرید کروسل استانبول در کنار خرید و فروشگاه های متفاوت و زیبا، تفریحات زیادی که وجود دارد از جمله بازی چرخشی اسبی که دلیل شهرت مرکز خرید کروسل استانبول می باشد، به پانل های بحث و گفتگو، اجرای موسیقی، گالری هنری که در آن نمایشگاه توسط هنرمندان اعم از آماتور و حرفه ای برگزار می شود، جلسه امضای کتاب توسط نویسندگان معروف اشاره کرد.

مرکز خرید کروسل استانبول همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ساعت ۲۲:۰۰ باز می باشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کروسل استانبول

راه های رفتن به مرکز خرید کروسل استانبول به جز ماشین شخصی که میتوانید آن را در پارکینگ مرکز که دارای ظرفیت ۷۵۰ جای پارک است بگذارید، تاکسی، اتوبوس، مترو و کشتی های مسافر بر بین شهری نیز می باشد.

نزدیک ترین ایستگاه ها به مرکز خرید کروسل استانبول :
ایستگاه اتوبوس Dadyan Sokak
ایستگاه مترو Bakırköy
ایستگاه کشتی مسافر بری Bakırköy می باشد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید کروسل استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دوازده =