چهارشنبه 29 فروردین 1403

مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید متروسیتی یکی از مراکز خرید استانبول است که البته به جز مرکز خرید یکی از پاتوق های معروف جوانان استانبولی است .

MetroCity AVM، که در ۳۰ آوریل ۲۰۰۳ افتتاح شد، یک مرکز خرید مدرن در خیابان Buyukdere در بخش مالی و تجاری ۱ است.این مجموعه شامل یک مرکز خرید و سه برج است که در طبقات فوقانی قرار گرفته است.

یکی از شاخصه های مهم متروسیتی این است که برای وارد شدن به آن از همان ایستگاههای مترو نیز ورودیهایی فراهم شده و بنابر این بازدیدکنندگان برای ورود به متروسیتی نیازی به خروج از ایستگاه مترو ندارند.

این فروشگاه 3 طبقه زیر زمین دارد که از مسیر مترو وارد طبقه سوم زیر زمین آن میشود و البته که هر طبقه فروشگاه دارای بوتیک و سالن غذاخوری و کافه تریا میباشد.

مرکز خرید متروسیتی در 4 طبقه با 140 فروشگاه، رستوران و کافه تریا و پارکینگ سرپوشیده با گنجایش 2500 اتومبیل در یکی از خیابان های لوکس شمال استانبول «لونت یکم» از ساعت 10 صبح لغایت 10 شب به بازدیدکنندگان سرویس میدهد .

نحوه دسترسی به مرکز خرید متروسیتی استانبول

مرکز خرید متروسیتی در خیابان بیوک دره و در محله یک، لونت قرار دارد. برای رسیدن به این مرکز خرید از هرنقطه شهر باید سوار خط …. مترو شد و در ایستگاه لونت از قطار پیاده شویم این ایستگاه دارای دو خروجی می باشد که یکی از آنها دقیقا رو به روی درب مترو سیتی قرار می گیرد.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید متروسیتی استانبول

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

novada ataşehir avm

مرکز خرید نوادا استانبول

مرکز خرید نوادا استانبول مرکز خرید نوادا استانبول (Novada Ataşehir AVM) در آتاشهیر، یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =