پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

مرکز خرید آکاسیا استانبول

مرکز خرید آکاسیا فقط یک مرکز خرید نیست. این یک مجموعه عظیم است که به جز اینکه یک مرکز خرید بسیار بزرگ با تمام موارد مورد علاقه شما است شامل اقامتگاه ها، دفاتر، دو پارک (یک فضای سبز و یک فضای بازی کودک، یک پارک تفریحی با موضوع و تم تفریح در کنار آموزش برای کودکان) می باشد.

مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center به بازدید کنندگان خود یک معماری منحصر به فرد را نشان می دهد. معماری مرکز خرید آکاسیا Akasya Shopping Center به این صورت است که سقف آن با ارتفاع ۳۰ متر کاملا شیشه ای می باشد تا بتواند بیشترین نور طبیعی را در روز به داخل آکاسیا برساند.

مرکز خرید آکاسیا Akasya یکی از جدید ترین مجموعه های تجاری شهر استانبول میباشد که به تازگی در بخش آسیایی شهر و در منطقه اسکودار افتتاح گردیده است.

مرکز خرید آکاسیا استانبول، نزدیک به مرکز خرید مارمارا نیز میباشد. شما میتوانید با استفاده از سه وسیله نقلیه مترو، تاکسی و اتوبوس خود را به این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول برسانید.

مرکز خرید آکاسیا تقریبا سیصد فروشگاه و 2فضای سرسبز و زیبا دارد همینطور ساختمان این مرکز خرید بسیار شیک و باکلاس طراحی شده. در این فروشگاه میتوانید انواع و اقسام اسباب بازی ، لوازم ورزشی ، کیف ،کفش ، عینک ، جواهرات ، لباس های ورزشی ، لوازم آرایشی ، ساعت ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و … را از انواع برندهای ترک و بین المللی تهیه کنید.

بهترین زمان بازدید توریست ها و گردشگران تور استانبول از این مرکز خرید زمان حراجی هاست، که شامل بهترین تخفیفها میباشد. امکانات رفاهی فروشگاه، رستورانها، شهربازی ، سالن تئاتر ، سالن کنسرت ، کافه تریا ، فست فود ، سوپر مارکت و سالن سینما میباشد.

نحوه دسترسی به مرکز خرید آکاسیا استانبول از میدان تکسیم

1 – از تکسیم با مترو M2 به ایستگاه شیشلی بروید ، از خروجی مجیدیه کوی خارج شده و سوار مترو شده ، ایستگاه اوزون پاییر پیاده شوید .
2- از تکسیم سوار دلموشهای کادیکوی بشوید ، از اونجا با تاکسی به آکاسیا بروید.
3 – از تکسیم با اتوبوس به اسکله کاتاباش بروید، کشتی های اسکودار رو سوار شوید ، از اونجا با تاکسی به مرکز خرید آکاسیا بروید.

نقشه و موقعیت جغرافیایی مرکز خرید آکاسیا

بازدیدکننده محترم در صورت هر گونه ابهام یا ارائه پیشنهاد در خصوص این مطلب می توانید با نوشتن دیدگاهتان، ما را مطلع سازید، کارشناسان استانبول سرا کمتر از ۴۸ ساعت به شما پاسخ خواهند داد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Görmez AVM

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول

مرکز خرید گورمز باجیلار استانبول مرکز خرید گورمز (Görmez AVM) یکی از مراکز خرید زنجیره‌ای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =