محله فلوریای استانبول

محله فلوریای استانبول

محله فلوریا یکی از مجلل ترین و باکلاس ترین محله های شهر استانبول است، که در حاشیه دریای مرمره قرار گرفته دارد. ساحل زیبا، تمیز و شنی فلوریا مکانی جذاب و دوست داشتنی برای گذران ساعاتی دلپذیر در کنار دریاست.

ساحل فلوریا از جمله جاهایی است که آتاتورک به آن علاقه داشت و برای استراحت به آن جا می رفت .امروزه اقامتگاه ساحلی آتاتورک در این ساحل به موزه بدل شده و می توانید در بازدید خود سری هم به آن بزنید.

پارک ساحلی فلوریا استانبول

از مزایای ساحل فلوریا، قرار داشتنش درون شهر استانبول است و در صورتی که زمان ندارید تا به سواحل اطراف این شهر بروید.فلوریا جایگزین خیلی خوبی برای شماست.

امکانات ساحل فلوریا استانبول

ساحل زیبا، تمیز و شنی فلوریا مکانی مناسب برای لذت بردن از هوای پاک و دریا می باشد . در این ساحل امکان شنا و دوچرخه سواری، گرفتن حمام آفتاب و استفاده از تخت های ساحلی وجود دارد . مساحت ساحل فلوریا ۸۰۰ متر مربع می باشد . این ساحل دارای ۱۵۰۰ تخت ، ۱۵۰۰ چتر سایه بان ، ۴۲ توالت ، ۴۸ دوش برای استحمام  و ۲۳۴ اتاق برای اسکان است . نگران خوراکی هم نباشید در این ساحل دو بوفه مجهز هم قرار دارد و انتظامات برای حفظ امنیت در ساحل ، حضور دارند .

آکواریوم فلوریا استانبول

نحوه دسترسی به ساحل فلوریا استانبول

ساحل فلوریا، دسترسی راحتی دارد . این ساحل در نزدیکی فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است . اگر میخواهید از میدان تکسیم به این ساحل بروید باید خط مترو ینی کاپی را سوار شده و در آخرین ایستگاه (ینی کاپی) پیاده شده و با استفاده از اتوبوس های BN1 و یا BN2  که در پایانه اتوبوس محوطه ایستگاه مترو قرار دارند به ایستگاه Atış Poligonu بروید . وقتی از اتوبوس پیاده می شوید ، پارک فلوریا روبروی شما قرار دارد . از کنار پارک و عمارت فلوریا دسترسی به ساحل وجود دارد .

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

نقشه و موقعیت جغرافیایی ساحل فلوریا استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟

در ماه آوریل در استانبول چه کنیم؟ مهم نیست که چه زمانی به شهر استانبول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفده =