شرکت های خارجی در ترکیه ،با این برند ها آشنا شوید!

شرکت های خارجی در ترکیه ،با این برند ها آشنا شوید!

شرکت های خارجی در ترکیه

چه بخواهیم یک خانه جدید در ترکیه بخریم یا یک خانه قدیمی را بازسازی کنیم، یکی از راه های هیجان انگیز برای صرف پولمان تهیه مبلمان برای رهایی از مبلمان قدیمی است. از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب و بالکن و تراس، مارک های بسیاری از مبلمان در ترکیه جای جای آن کشور وجود دارد. عده ای روی طرح های لوکس تمرکز میکنند که هزینه ی زیادی برایشان به همراه دارد در حالی که سایر برندها محصولات ارزان، شاد و ایده آل برای افراد خانه دار دارند که نسبت به صرف بودجه خانواده آگاهانه عمل میکنند. برخی از برند ها هم برای خود شهرتی عالی در این صنعت دست و پا کرده اند. 

۶ مارک تجاری محبوب در ترکیه
آلفمو
مأموریت آلفمو این است که ارزش های جهانی و قدرت خلاقانه را با هم ترکیب کند تا مشتریانش بتوانند سبک مورد پسند خود را در اتاق هایشان قرار دهند. با تمرکز فراوان بر نوآوری، ایمان و احترام به عنوان ارزش های اصلی سبک مدیریت ، این برند اکنون یکی از شناخته شده ترین علامت های تجاری در ترکیه محسوب می شود. مشتریانی که از مسائل محیط زیستی آگاهی دارند به خوبی سیاست های پایدار خود را بررسی می کنند در حالی که آلفمو معتقد است که آنهابرای کودکان نیز طیف وسیعی از شخصیت های کارتونی در طراحی مبلمان اتاق خواب استفاده می کنند. با تولید مبلمان برای تمام اتاق های یک خانه و همچنین طیف وسیعی از پارچه ها، آلفمو سالانه ۱۸۲،۰۰۰ سینی، ۲۰۰،۰۰۰ تخت و ۱۵۰،۰۰۰ اتاق خواب و اتاق ناهار خوری را به فروش می رساند. موفقیت آنها منجر به ایجاد فروشگاه در ۶۰ کشور همراه با ۱۰۵ فروشگاه و نقطه فروش شده است ولی هدف آنها این نیست و طبق اعلام وب سایت این مجموعه، آن ها می خواهند سهم بازار خود را در سراسر جهان افزایش دهند.

آلفمو همچنین وعده داده است که روش هایی جهت رسیدگی به شکایت های مشتری ها تدارک دیده است تا مشکلات با یک فرآیند سریع حل شوند.

بلونا
این مجموعه برای نخستین بار در سال ۱۹۹۷ به بهره برداری رسید و تبدیل به یکی از بهترین برندهای مبلمان تجاری ترکیه شد. از کارخانه های آنها در آناتولی به صورت روزانه ۲۴۰۰ صندلی، ۲،۵۰۰ مبل، ۶،۰۰۰ تخت و ۱۵،۰۰۰ پارچه نساجی تولید می شود. آنها به واسطه شعب خود و ۷۴۵ فروشگاه در جای جای کشور و با استفاده از ۴۰۰۰ نفر، مأموریت خود را برای ارائه محصولات با کیفیت بالا در استانداردهای جهانی و مطابق با این استاندارد ها انجام می دهند. این موضوع باعث شده که آنها یکی از پنج مارک برتر در جهان باشند . حتی اگر شما ساکن ترکیه نباشید ، ممکن است در حال حاضر محصولات بلونا را پیدا کنید چراکه آنها به ۳۹ کشورجهان صادرات دارند.

ایستکبال (استقبال)
استقبال یکی از قدیمی ترین برندهای مبلمان در کشور ترکیه است که در سال ۱۹۵۷ کار خود را تحت عنوان یک کارگاه نجاری کوچک در کایزری باز کرد. مسئولان استقبال مدعی هستند که بخشی از دست آوردهای و تلاش آنها برای ایجاد تنوع و توانایشان در تشخیص روند کنونی در بازار دکور و طراحی خانگی است. با تمرکز بر ظرافت و راحتی محصولات استقبال، مشتریان آنها به راحتی می توانند برای هر اتاق خانه خود در فروشگاه های رفاهی “Home Concept” و خرید سریع با کمپین های تخفیف، خرید کنند. به واسطه ی اداره ۱۰۰۰ فروشگاه مبلمان در ترکیه استقبال است یکی دیگر از نام تجاری ترکیه است که به دنبال جهانی شدن به وسیله ی ایجاد بیش از ۵۰۰۰ نقاط فروش در ۷۰ کشور دیگر از جمله روسیه، فرانسه و یونان است. آنها همچنین از طریق شعبه نیوجرسی خود به بازار آمریکایی راه یافتند. استقبال محصولات محرمانه سازگار با محیط زیست را هم وعده داده و گواهینامه مدیریت محیط زیست TS EN ISO 14001 خود را به دست آورده اند. آنها با استفاده از شیوه های متنوع سبک زندگی مدعی هستند که مبلمان آنها به مشتری اجازه می دهد زمان بیشتری را در فضاهای زندگی صرف کند، زیرا توجه به جزئیات و محصولات کاربردی آنها، زندگی شما را با راه حل های جدید آسان تر می کند.

ایده ی مادو
این مارک در سال ۱۹۶۴، د فروشگاهی کوچک و ۱۲ متری در بی اغلو استانبول شروع به کار کرد. در این مرحله، آنها فقط آیتم های هدیه و پلاک ها را به فروش رساندند اما نهایتا در سال ۱۹۶۷ به بخش پوشاک راه پیدا کردند. یکی از جنبه های برجسته مارک Mudo چه لباس و پارچه یا مبلمان ، طراحی غیر سنتی آن است و از این رو Mudo در ترکیه پیشرفت کرده است. برند مودو مودیف که در دهه ۱۹۹۰ کار خود را شروع کرد شامل مبلمان داخلی و خارجی است که در حال حاضر دارای ۳۸،۰۰۰ محصول متنوع است همچنین فروشگاه های آنها در ۱۱۵ مکان در سراسر ترکیه گسترش یافته است. ماموریت آنها در میان سه مارک برتر در هر خانه ترکیه قرار دارد.

مودالایف برای خانوار محتاط در زمینه مالی: موالایف کار خود را از یک کارگاه آموزشی در آنکارا در دهه ۱۹۹۰ شروع کرد و در حال حاضر در یک کارخانه ۱۲۵،۰۰۰ متر مربع کار می کند. که به ۱۴ انبار و ۱۴۶ فروشگاه در سراسر کشور محصول صادر می کند. هدف اصلی مودالیف برای فروش خود به عنوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین مارک های تجاری ترکیه، فروش مبلمان با کیفیت در قیمت های کارخانه است. از این رو کار آنها به خصوص با افرادی که دارای بودجه هستند و همچنین زوج های متاهل که نیاز به تهیه یک خانه دارند، به طور خاص متناسب است. آنها به عنوان یکی دیگر از شرکت های ترکیه که به دنبال تسلط جهانی هستند، مدعی هستند که اتاق خواب، اتاق ناهار خوری و اتاق نشیمن بین ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر از قیمت های پایین خیابان عرضه می کنند زیرا آنها واسطه را از بین می برند.

انزا هوم ( Enza Home)
این برند که متعلق به گروه Bedding Group Yatas است طیف وسیعی از ۲۰۰۰ محصول را برای خانه، از جمله مبلمان و منسوجات، به فروش می رساند. آنها مدعی اند که طرح های جایگزین خود را به سلیقه های مختلف ارائه می دهند در حالی که راه حلی برای راحتی بی نهایت هم عرضه می کنند. آنها همچنین یک نقطه ی قوی برای اشاره به دوام محصولات خود دارند که بر طرح های بی نظیر و معاصر تمرکز دارند. آنها قیمت هایی از متوسط تا لوکس ارائه می دهند. هر کسی که به دنبال یک سبک متفاوت و منحصر به فرد است با اینکه انزا هوم گزینه های فراوانی ندارد، مطمئنا خواسته ی خود را در این برند پیدا می کنند.

 

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

China Homelife Turkey 2024

نمایشگاه محصولات چین در استانبول

نمایشگاه محصولات چین در استانبول نمایشگاه محصولات چین در استانبول (China Homelife 2024) در روزهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =