دانلود نقشه مترو استانبول

دانلود نقشه مترو استانبول

دانلود نقشه مترو استانبول

در طول سفر در استانبول برای بازدید از اماکن دیدنی این شهر بزرگ و دیدنی مترو وسیله نقلیه مناسب برای رفتن از یک سوی شهر به سوی دیگر است.

مترو در استانبول تمیز و بسیار موثر است. مترو استانبول از ساعت 06:00 صبح تا ساعت 12 شب کار می کند. با استفاده از متروی استانبول می توانید به راحتی به بسیاری از مناطق استانبول از جمله دیدنی استانبول، مراکز خرید استانبول، مراکز تفریحی استانبول، هتل های استانبول و فرودگاه استانبول دسترسی داشته باشید.

نکاتی در مورد استفاده از مترو در استانبول:

بهتر است برای صرفه جویی در هزینه در ابتدای ورود به استانبول، استانبول کارت تهیه کنید.
در مترو استانبول بر خلاف مترو تهران باید هنگام تغییر خط دوباره هزینه بپردازید. پس هنگام انتخاب مسیر دقت کنید تا با حداقل تغییر مسیر به مقصد برسید.
اگر از استانبول کارت به صورت پی در پی استفاده کنید، مثلا با مترو به مکانی بروید و بلافاصله از آنجا سوار اتوبوس یا مترو شوید، به صورت اتوماتیک مبلغ کمتری از استانبول کارتتان برداشت خواهد شد.

لذا توصیه می‌کنیم اگر قصد انجام سفرهای زیادی دارید به تعداد افراد استانبول کارت تهیه کنید ،چراکه اگر از یک استانبول کارت استفاده کنید، تخفیف برایتان لحاظ نخواهد شد.
در این نقشه وجود سرویس های بهداشتی در ایستگاه ها هم نشان داده شده اند.

برای دانلود نقشه مترو استانبول با کیفیت بالا روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود نقشه مترو استانبول 2021

همچنین ۲ نقشه دیگر برای رفاه حال شما در اینجا برای دانلود قرار داده شد. اولی نقشه راه های کل کشور ترکیه با کیفیت عالی است و دومی نقشه توریستی شهر استانبول هست که در آن اماکن تاریخی و جازبه های گردشگری این شهر زیبا نشان داده شده اند. برای دانلود از لینک های زیر استفاده کنید.

دانلود نقشه راه های ترکیه با کیفیت عالی

دانلود نقشه توریستی شهر استانبول

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

Otobüsüm Nerede

اپلیکیشن هوشمند «اتوبوس من کجاست؟»

اپلیکیشن هوشمند «اتوبوس من کجاست؟» اپلیکیشن هوشمند(اتوبوس من کجاست؟(Otobüsüm Nerede))، که حمل و نقل عمومی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =