پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دانشگاه خصوصی اوزیگین استانبول

دانشگاه اوزیگین استانبول

دانشگاه خصوصی اوزیگین (Özyeğin University) یکی از دانشگاههای غیرانتفاعی زیرمجموعه وزارت آموزش ترکیه است که با اسلوبهای نوین در سال 2007 میلادی در شهر استانبول تأسیس شد.

در حال حاضر دوره های تحصیلی خود را به جز رشته حقوق در کلیه مقاطع به زبان انگلیسی ارائه میدهد. از 1808 نفر دانشجوی شاغل به تحصیل، تعداد 238 نفر در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می کنند. در دوره های تحصیلات تکمیلی امکان تحصیل با بورس تحصیلی (عدم پرداخت شهریه) و حتی با دریافت حقوق مکفی (به عنوان آسیستان تحقیقاتی) نیز در این دانشگاه وجود دارد.

مدارک صادره از سوی دانشگاه فوق در دوره کارشناسی به صورت قطعی و در دوره های بالاتر به شرط معدل 3 از 4 و ارائه یک مقاله از رساله تحقیقاتی در وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری ایران مورد تأیید خواهد بود.

دانشگاه اوزیگین استانبول

در دوره های کارشناسی به زبان انگلیسی رشته های مدیریت هتلداری، مدیریت رستوران و آشپزی، مدیریت ترابری هوایی، مدیریت بازرگانی، کارآفرینی، اقتصاد،، بانکداری و امور مالی، مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، مدیریت و تجارت بین الملل، روانشناسی، مهندسی صنایع، مهندسی برق و الکترونیک، علوم کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، معماری و خلبانی هواپیماهای مسافربری (+ 27000 یورو برای استفاده از هواپیما در کل طول دوره) دانشجو دارد.

در کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی صنایع، علوم کامپیوتر، مهندسی مکانیک، مهندسی امور مالی، مدیریت اجرایی (MBA)، کارآفرینی و دکترا به زبان انگلیسی مهندسی برق و الکترونیک، مهندسی صنایع، بازرگانی، بازاریابی، امور مالی، عملیات تجاری دانشجو می پذیرد.

تحصیل به زبان ترکی نیز در رشته های کارشناسی حقوق، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های حقوق عمومی و حقوق خصوصی صورت می گیرد.

دانشگاه اوزیگین استانبول

در صورت درخواست، دانشجویان میتوانند در مجتمع مسکونی دانشجویی مدرن در داخل پردیس دانشگاه به عنوان خوابگاه استفاده نمایند. هزینه استفاده از خوابگاه همراه با 21 وعده غذا در هفته 4300 دلار و 10 وعده غذا در هفته 3000 دلار است. دانشجویان میتوانند از خانه، آپارتمان یا اتاق استیجاری متناسب با تمکن مالی خود نیز استفاده نمایند. افرادی که نتوانند هزینه های اسکان در خوابگاه خصوصی را تأمین کنند میتوانند از خوابگاههای دولتی با هزینه کمتر (ماهانه در حد 100 دلار همراه با صبحانه و شام) نیز استفاده کنند.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

مکالمات تلفنی در زبان ترکی استانبولی

مکالمات تلفنی در زبان ترکی استانبولی

اصطلاحات و جملات مهم برای مکالمه تلفنی در زبان ترکی استانبولی اصطلاحات کاربردی در مکالمه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =