پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حضور ایرباس در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاع ترکیه

حضور ایرباس در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاع ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دفاع 2019 که چهاردهمین نمایشگاه در این زمینه است، از 30 آوریل تا 3 می در نمایشگاه TÜYAP و مرکز کنگره در بویوک‌چکمجه استانبول برگزار می‌شود.

ایرباس در غرفه 234 سالن 2 محصولات دفاعی و ایمنی نوآورانه‌ای را به نمایش می‌گذارد. این محصولات شامل هواپیما و هلیکوپترهای نظامی هستند که با خواسته‌های نیروهای مسلح ترکیه و برنامه‌های مدرن‌سازی اخیرشان تطابق کامل دارد.

ایرباس ماکتی از A330 MRTT را به نمایش خواهد گذاشت که تنها هواپیمای نسل جدید استراتژیک سوخت‌رسان/ترابری فعلی است. ظرفیت سوخت 111 تنی هواپیمای مسافربری A330-200 موجب برتری A330 MRTT در ماموریت‌های سوخت‌رسانی هوایی شده‌است، به‌طوری که نیاز به مخزن سوخت اضافه ندارد.

ماکت C295 نیز که هواپیمای گشت‌زنی دریایی است، در این نمایشگاه دیده خواهد شد. این هواپیما قابل اطمینان زیادی دارد و هواپیمایی چندکاره است که می‌تواند تا 9 تن بار را با حداکثر سرعت 480 کیلومتر بر ساعت حمل کند. کابین این هواپیما pressurized و ارابه فرود آن از نوع جمع‌شونده است. ارتفاع بیشینه‌ای که این هواپیما در آن پرواز می‌کند، 25 هزار پا است.

در این نمایشگاه ماکت Astrobus S Earth که ماهواره رصدکننده است نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این ماهواره که آخرین نسل از ماهواره‌های رصدکننده با وضوح بسیار زیاد (VHR) است، مزیت سامانه‌های سبک وزن (حدود 400 کیلوگرم) را با عملکرد قوی ماهواره‌های رصدکننده بزرگتر در هم آمیخته است.

ترکیه یکی از شرکای اصلی ایرباس است. ایرباس که نزدیک به 30 سال با ترکیه همکاری موفقیت‌آمیزی در زمینه‌های تجاری و نظامی داشته‌است، متعهد به همکاری صنعتی بلندمدت و دوجانبه با این کشور است، به‌طوری که شرکا و مشتریانی نظیر ترکیش ایرلاینز (هواپیمایی حامل پرچم ترکیه)، صنایع وزارت دفاع، نیروی هوایی ترکیه، ارتش و گارد ساحلی دارد.

درباره‌ی زهرا پیغامی

همچنین ببینید

Electricity Eurasia 2024

نمایشگاه برق استانبول

نمایشگاه برق استانبول نمایشگاه برق و تجهیزات برق استانبول (Electricity Eurasia 2024) در روزهای پنجم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =