حراج های زمستانه استانبول

حراج های زمستانه استانبول

از دلایلی که باعث رونق تور استانبول در زمستان میشود ، حراج های خوبی ست که در این ایام برگزار می شود . حراج های زمستانی استانبول ، برای گردشگران و مردم ترکیه به یک اندازه جذاب و بصرفه است. در این حراج‌ها که به مناسبت سال نو میلادی ست، برندهای معتبر دنیا و حتی برندهای ترک، اجناس خود را با درصدهای تخفیف متنوع که معمولا از 30% شروع میشود، عرضه میکنند. البته اگر تنها قصد خرید لباسهای زمستانی را دارید شاید بهتر است نیمه بهمن، فوریه به استانبول سفر کنید و در حراج لباسهای زمستانی، خریدی دلچسب را تجربه کنید.

شاید برایتان این سوال پیش آمده که کدام مراکز خرید استانبول، میزبان این جشنواره زمستانی هستند و یا به عبارتی کدام فروشگاهها، حراج دارند؟

باید بگوییم خوشبختانه این حراج مانند سایر حراج‌های استانبول در کل مراکز خرید این شهر، برقرار است.

اواخر آذر و اوایل دی ماه به عبارتی از ۲۰ آذر ماه تا ۵ دی، حراج ها رونق زیادی دارند چون تمام فروشگاهها خصوصا مارکهای معروف همیشه آخر سال میلادی و یا در آغاز ماه ژانویه فروش ویژه دارند.

بعد از جشن سال نو میلادی درصد حراج‌ها بیشتر میشود اما بهتر است بدانید که باید خیلی خوش شانس باشید که بتوانید اجناسی را که دوست دارید با سایز مناسب پیدا کنید چراکه معمولا اجناس با کیفیت تر و شیک تر و دارای سایز بندی قبل از سال نو بفروش میرسند.
در ایام جشنواره زمستانی خرید استانبول کلیه مراکز خرید با تخفیف های خوب در انتظار مشتریان هستند.

اگر قصدتان از خرید در این فستیوال، فقط پوشاک است خیابان استقلال را فراموش نکنید. در خیابان استقلال استانبول، برندهای معروف مانند آدیداس، نایک، پوما و … شعبه دارند و لباسهای ورزشی تک سایز خود را با قیمت‌های فوق العاده ارزان، عرضه می کنند.

سایر مراکز خرید مانند مارمارا فروم، مرکز خرید جواهیر، الیویوم، پالادیوم و … برای خرید بسیار مناسب هستند. اما قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که برای پرداخت نکردن هزینه بار اضافه، تنها میتوانید 30 کیلوگرم بار داشته باشید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 13 =