جشنواره خرید استانبول

استانبول شهری است که با جاذبه های بی شمار و مناطق گردشگری اش توانسته هر ساله هزارن هزار گردشگر و توریست از اقصی نقاط جهان را به سمت خود بکشاند

یکی از این مناطق دیدنی و پر طرفدار مراکز خرید و بازارهای گوناگون و متعدد این شهر می باشند.

این مراکز خرید به خودی خود بسیار جذاب و دیدنی هستند.

حال فرض کنید که تجربه خرید از استانبول را با فستیوال خرید آن تجربه کنید به طور قطع این لذت و هیجان ناشی از آن دو برابر خواهد شد، چرا که این فستیوال ها به شما این اجازه را می دهند تا بدون هیچ گونه

نگرانی از هزینه های ناشی از خرید در بهترین مراکز خرید استانبول به خرید بپردازید و سوغاتی ها و یادگاری های بسیار زیبا و بی نظیری از این سفر با خود به همراه بیاورید

 اگر مایل به حضور در این فستیوال هستید می توانید از تاریخ ۷ تا ۲۲ ژوئن خود را به شهر بی نظیر و منحصر به فرد استانبول برسانید.

در این زمان مراکز خرید به صورت شبانه روزی فعال هستند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا در هر لحظه ای که اراده می کنید بتوانید خریدی آسان و ارزان را تجربه کنید.

در زمان فستیوال خرید استانبول علاوه بر مراکز خرید سایر بخش های دیگر استانبول نیز به زمان فعالیت خود می افزایند تا شما سفری بهتر و دلنشین تری را تجربه کنید.

در این زمان استانبول بسیار شلوغ است و خیابان های آن مملو از جمعیتی است که خود را برای خرید از اجناس فاقد مالیات آماده کرده اند.

جشن ها و کارناوال های کوچک پایکوبی نیز در سطح شهر دیده می شود ، پس به صورت کلی می توان گفت همه چیز برای یک سفر دلچسب و شیرین مهیا است .

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول

15 جاذبه گردشگری در منطقه بشیکتاش استانبول بشیکتاش(Beşiktaş) در سمت اروپایی استانبول واقع شده و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =