بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

امروزه تعداد ایرانیانی که ترجیح میدهند خرید های خود را از ترکیه انجام دهند افزایش یافته و به طور کلی رفتار خرید اینترنتی در دنیا و ایران به یک عادت تبدیل شده است. ویژگی‌هایی مانند سهولت دسترسی، داشتن قیمت مناسب، امکان مقایسه ویژگی‌های محصولات با یکدیگر و صرفه جویی در وقت، افراد را به سمت خرید مایحتاج زندگی خود به صورت آنلاین، جذب می‌کند. ما ایرانی‌ها معمولا علاقه زیادی به خرید اجناس و محصولات ترک داریم، چرا که محصولات ترک از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. امروزه امکان خرید آنلاین و دسترسی به سایت‌های خرید از ترکیه برای ایرانیان فراهم شده است.

معرفی بهترین فروشگاه‌های آنلاین ترکیه

سایت ها و شرکت های خرید آنلاین بی شماری در ترکیه وجود دارد. ما معروف ترین شرکت ها را فهرست کرده ایم.

آمازون ترکیه

خرید از سایت خارجی معتبر با قیمت مناسب، همواره یکی از دغدغه های اصلی در خرید بوده است. دنیای جدید، دسترسی خرید روزانه را برای هر شخصی راحت کرده است. استفاده از فضای مجازی یکی از مجاری جدید می باشد که اگر بستری امن را فراهم کند دیگر معضلات خرید حضوری از جمله ازدحام جمعیت، ترافیک و پرسه زدن برای پیدا کردن قیمت مناسب را وجود نخواهد داشت.

یکی از بهترین سایت ها برای خرید خارجی که اعتبار جهانی دارد و در رده اولین سایت ها قرار گرفته، سایت آمازون می باشد. یکی از شعبه های این سایت که امکان خرید را برای ایرانیان فراهم نموده خرید از آمازون ترکیه می باشد.

آمازون به عنوان قدرت اول فروش اینترنتی در سطح جهان حوزه فروش خود را به سایر کشورها از جمله ترکیه توسعه داده است. برای هر ایرانی این امکان فراهم شده تا بتواند از نزدیکترین کشور خرید خارجی داشته باشند. خرید از آمازون بدون گمرک بوده و به همین دلیل قیمت نهایی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

در چند سال اخیر این سایت توانسته مخاطبان زیادی را مجذوب خود کند. ارائه خدمات به شکلی مطلوب و با کیفیت، قرار دادن حراج و پیشنهادات تخفیف فوق العاده با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا از عوامل اصلی جذب و فروش می باشد. یکی دیگر از دلایلی که خرید از آمازون ترکیه را برای ایرانیان جذاب نموده، نزدیکی ترکیه به ایران می باشد که این امر شرایط ارسال کالا را آسانتر نموده است و کالا در مدت کمتری به دست مشتری می رسد.

سایت آمازون ترکیه با دربرداشتن تنوع محصولات فروش روزانه خود را روز به روز افزایش داده است. قرار دادن فیلتر برای پیدا نمودن کالا مورد نظر از یک برند خاص از ویژگی های متمایزی است که باعث برتری برای خرید از آمازون ترکیه شده است.

به طور خلاصه، Amazon Türkiye یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای خرید آنلاین در ترکیه است. آمازون به شما امکان می دهد از بین میلیون ها محصول از سراسر جهان انتخاب کنید. هنگام خرید آنلاین با آمازون ترکیه، می توانید علاوه بر ترکی از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، عربی، چینی و بسیاری دیگر استفاده کنید.

وب سایت: amazon.com.tr

Getir اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین در ترکیه

برنامه getir ؛ اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی در استانبول است. این برنامه در صفحه اصلی خود دسته بندی هایی را قرار داده که بیشترین نیازهای روزانه مردم را شامل می شود. مثل غذاهای آماده طبخ، بسته های بهداشتی کودکان، پکیج های نظافت ویژه منزل، محصولات کشاورزی رژیمی و … که با توجه به میزان درخواست های عمومی این موارد نیاز افزایش پیدا می کند.

Getir پس از تأسیس در سال 2015 در ترکیه به طور گسترده ای شناخته شد. امروز، Getir; همچنین به فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، پرتغال، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده خدمات می دهد.

خدمات Getir در یک برنامه تلفن همراه در ترکیه به 6 تقسیم می شود:

Getir: این یک سرویس سفارش خواربار است.
Getiryemek: سرویسی که برای سفارش غذا از رستوران ها استفاده می شود.
Getirbüyük: خدمات مشابه Getir، اما گزینه های بیشتر محصول با زمان تحویل کمی طولانی تر.
Getirsu: سرویسی که برای سفارش آب با گزینه های اندازه های مختلف استفاده می شود
Getirçarşı: سرویسی که برای خرید از مغازه های محلی استفاده می شود.
Getirbitaksi: سرویسی که برای تماس با تاکسی استفاده می شود.

علاوه بر طیف گسترده ای از خدمات، Getir دو گزینه پرداخت را ارائه می دهد. می توانید با کارت اعتباری خود پرداخت کنید یا درب منزل پرداخت کنید. این سیستم کاربردی توانسته است توجه میلیون ها کاربر را به خود جلب کند. اپلیکیشن Getir به زبان ترکی و انگلیسی قابل استفاده است.

وب سایت: getir.com

Yemeksepeti سفارش آنلاین غذا در ترکیه

Yemeksepeti ابزاری ایده‌آل برای سفارش آنلاین غذا در استانبول است. با استفاده از این اپلیکیشن میتوانید به راحتی و به سرعت غذای مورد علاقه خود را از رستوران های مختلف سفارش دهید.

با Yemeksepeti میتوانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل یا محل کارتان، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و طیف گسترده‌ ای از رستوران‌ ها و غذاخوری‌ ها را با انواع غذاهای مختلف در اختیار شما قرار میدهد. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا قیمت غذاها را در رستوران‌های مختلف مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

این اپلیکیشن تاریخچه سفارش های شما را ذخیره میکند تا بتوانید به راحتی دوباره از رستوران‌ های مورد علاقه خود سفارش دهید و از زبان انگلیسی پشتیبانی میکند. شما میتوانید در Yemeksepeti از طریق کارت اعتباری، نقدی یا پی پال پرداخت کنید و در تمام شهرهای بزرگ استانبول قابل استفاده است.

وب سایت: yemeksepeti.com

Trendyol فروشگاه اینترنتی ترندیول 

از معروف ترین اپلیکیشن خرید از ترکیه میتوان به اپلیکیشن و وب سایت ترندیول اشاره کرد؛ Trendyol یک پلت فرم تجارت الکترونیکی است که میلیون ها گزینه محصول را ارائه می دهد. این فروشگاه آنلاین توانسته بیشترین بخش بازار تجارت الکترونیک در ترکیه را تصاحب کند. اپلیکیشن ترندیول خدمات گسترده و پیشرفته ای را در حوزه فروش پوشاک، وسایل خانه، لوازم الکترونیکی و غیره، ارائه میدهد. همچنین یکی دیگر از مزیت های اپلیکیشن ترندیول، آماده سازی سفارش و تحویل سریع آن است.

اپلیکیشن Trendyol به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی قابل استفاده است.

وب سایت: trendyol.com

Çiçeksepeti اپلیکیشن ارسال گل و هدایا در استانبول

Çiçeksepeti بزرگترین فروشنده گل و هدیه ترکیه است. شما می توانید با استفاده از Çiçeksepeti برای عزیزان خود گل و هدیه بفرستید. Çiçeksepeti که گزینه های زیادی برای هدیه یا گل دارد، بخشی به نام Extra را نیز برای خرید محصولات دیگر دارد.

Çiçeksepeti با گلفروشان محلی کار می کند و خدمات تحویل هدیه و گل بسیار سریع ارائه می دهد. Çiçeksepeti در حال حاضر فقط به زبان ترکی خدمت می کند.

سایت: ciceksepeti.com

Akakçe اپلیکیشن کاربردی برای مقایسه قیمت‌ ها در ترکیه

Akakçe یک سایت یا اپلیکیشن خرید آنلاین نیست. این یک سایت مقایسه قیمت است که به شما امکان می دهد بهترین قیمت را برای یک محصول پیدا کنید. Akakçe قیمت محصولات منتخب را در وب سایت خود مقایسه می کند و بهترین قیمت های به روز را در اختیار شما قرار می دهد.

اگرچه وب سایت های بسیار بیشتری برای خرید آنلاین وجود دارد، اما این ها محبوب ترین ها هستند. علاوه بر وب سایت های دیگر، تقریباً همه برندهای معروف دارای خدمات خرید آنلاین در ترکیه هستند.

وب سایت: akakce.com

اکنون بیایید سایر سایت های خرید آنلاین معروف را بر اساس دسته بندی ها بررسی کنیم:

فروشگاه اینترنتی محصولات الکترونیکی :

  • MediaMarkt
  • Vatan Bilgisayar
  • Teknosa

خدمات آنلاین خواربار فروشی زنجیره های بازار در ترکیه :

  • Migros Hemen (Migros Sanal Market)
  • A101 Kapıda (A101 Online)
  • Cepte ŞOK (Şok Online)
  • CarrefourSA (CarrefourSA Online Market)

نکاتی که هنگام خرید آنلاین در ترکیه باید در نظر بگیرید

برای اپلیکیشن های خرید آنلاین در ترکیه با گزینه های زیادی مواجه خواهید شد. هنگام خرید آنلاین باید مراقب امنیت خود باشید. شما می توانید امنیت خود را با مراحل ساده تضمین کنید.

  • گواهی SSL را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت یا برنامه دارای بیانیه حریم خصوصی است.
  • آدرس فیزیکی و شماره تلفن را تأیید کنید.
  • خطاهای دستوری و املایی در نام وب سایت را بررسی کنید.
  • از 3-D Secure برای پرداخت با کارت اعتباری استفاده کنید.
  • بررسی های آنلاین را بررسی کنید.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

TDK Sözlük، کاملترین دیکشنری موجود ترکی استانبولی

کاملترین و جامعترین دیکشنری ترکی به ترکی (TDK Türkçe Sözlük) انجمن زبان ترکی استانبولی (Türk …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =