پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بهترین زمان ها برای تخفیف در استانبول

صنعت مد و پوشاک

در استانبول یکی از پیشرفته‌ترین صنایع جهان در حوزه مد و طراحی لباس است. مراکز خرید استانبول در مناطق مختلف استانبول واقع شده  و می توانید از برندهای مهم دنیا در این مراکز خرید کنید. برای خرید پوشاک در استانبول، باید نکات مختلفی ازجمله فصل‌های تخفیف و مکان‌های عرضه‌ی تخفیف در استانبول را بدانید.

برخی مراکزخریداستانبول عبارتند از:

مرکزخرید جواهر، کانیون، استانبول فروم، استینیه پارک، الیویوم، خیابان استقلال، مرکز خرید آک مرکز، متروسیتی، مارمارا و… این مراکز خرید در استانبول برندهایی مهمی چون آدیداس،نایک، زارا، گوچی،اچ اند ام، لویی‌ویتون و… را در خود جای داده اند.

بهترین زمان خرید با تخفیف در استانبول، زمستان ماههای ژانویه و فوریه معادل با روزهای اواسط دی الی اواسط اسفند است. درتابستان نیز ماههای تخفیف خرید استانبول مرداد و شهریورماه است.

در ماههای تابستانی تخفیف خرید در استانبول تمامی لباس ها و اکسسوری ها تا پنجاه درصد تخفیف ارایه می دهند. در ماههای زمستانی تخفیف در استانبول، لباس های شب و لباسهای رسمی مانند کت و شلوار و پالتو را با پنجاه درصد تخفیف می توانید تهیه کنید.

تخفیف های خرید استانبول به دو صورت است، یکی به صورت نخفبف درصدی(برای مثال برندی مانند nike  در ژانویه 25 درصد تخفیف خرید زمستانی دارد) و دیگری به صورت تخفیف یک خرید و یک هدیه می باشد. مثلا برند ecco  در ژانویه برای خرید یک کفش 400 لیری کفش دیگری در همان حدود قیمت به شما هدیه می دهد.

درباره‌ی سارا علیزاده

همچنین ببینید

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه

گواهی تولد برای اقامت در ترکیه گواهی تولد در ترکیه گواهی تولد به سندی گفته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − پنج =